Onze ISP is Telenet.
Enkele jaren geleden verhuist de dochter naar haar eigen adres en neemt zij eveneens een abbo bij Telenet: All Internet.
Zij blijft wel onze login gebruiken voor Yelo TV, nu Telenet TV.
Maar de laatste tijd werkt dit niet meer, bij het aanloggen: fout 1002 of 1003?
Fout 1002 of 1003 - Telenet TV
-
- Moderator
- Berichten: 17989
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 09:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 881 keer
- Bedankt: 3397 keer
- Recent bedankt: 27 keer
Waarmee kijkt ze Telenet TV?
Problemen met Telenet TV duiken af en toe op, en worden dan door Telenet opgelost
Recent was er nog een probleem met gebruikers van iCloud Private Relay (op iOS-toestellen).
Problemen met Telenet TV duiken af en toe op, en worden dan door Telenet opgelost
Recent was er nog een probleem met gebruikers van iCloud Private Relay (op iOS-toestellen).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.00, Fritz!FSP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Fiber Essential (50/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.00, Fritz!FSP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Premium Member
- Berichten: 480
- Lid geworden op: 15 apr 2011, 20:57
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 52 keer
Lukt het aanmelden zelf niet meer?
Lukt het dan wel om in mijn telenet aan te melden?
Indien het een issue is bij het starten van livestream of terugkijk, is dit dan op een Apple toestel of niet?
Lukt het dan wel om in mijn telenet aan te melden?
Indien het een issue is bij het starten van livestream of terugkijk, is dit dan op een Apple toestel of niet?
-
- Premium Member
- Berichten: 737
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 10:16
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 87 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Lukt hier nog perfect, wel via de app op Android TV.
Wat zijn de inloggegevens? E-mail of de unieke account ID? Want vroeger kon je met account ID inloggen, maar dat gaat al enkele jaren niet meer.
Inloggen gaat enkel via mailadres + bijhorende wachtwoord
Wat zijn de inloggegevens? E-mail of de unieke account ID? Want vroeger kon je met account ID inloggen, maar dat gaat al enkele jaren niet meer.
Inloggen gaat enkel via mailadres + bijhorende wachtwoord
iPhone 13 Pro: Citymesh - 300GB
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Premium Member
- Berichten: 737
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 10:16
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 87 keer
- Recent bedankt: 3 keer
De gewone Telenet App.
Kan daarmee inloggen op pc en tv app
Kan daarmee inloggen op pc en tv app
iPhone 13 Pro: Citymesh - 300GB
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Premium Member
- Berichten: 737
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 10:16
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 87 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Probeer wachtwoord reset 1st eens?
Als dat niet werkt eens polsen bij Telenet
Als dat niet werkt eens polsen bij Telenet
iPhone 13 Pro: Citymesh - 300GB
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Premium Member
- Berichten: 532
- Lid geworden op: 09 jan 2012, 12:45
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 32 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Wat je ook kan proberen is om binnen jullie 'mijn telenet' een apart profiel aan te maken met jullie dochter's e-mail en een nieuw wachtwoord en haar daar dan mee te laten inloggen.
-
- Starter
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 3 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 2 keer
- Recent bedankt: 1 keer
ik gebruik telenet tv over een cloudflare link
wel, gebruikte
sinds een week is dit niet meer mogelijk
samen met de apple cloud problemen
deze hebben ze opgelost
over cloudflare link is het not steeds niet terug mogelijk ook 1002 error
ik deel wel geen abonnement ik heb mijn eigen login en telenet abbo
over het telenet ip adres kan ik nog kijken, niet meer langs de vpn
als het volgende week ofzo nog niet oké is informeer ik eens bij de helpdesk
voorlopig enkel hier laten weten
https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-T ... 848#M23887
alleszinds een oplossing is dus kijken vanover een telenet ip adres blijkbaar zijn (sommige ? )andere mogelijkheden geblokkeerd sinds vorige week
uw dochter gebruikt ook een telenet ip dat is wel aardig
wel, gebruikte
sinds een week is dit niet meer mogelijk
samen met de apple cloud problemen
deze hebben ze opgelost
over cloudflare link is het not steeds niet terug mogelijk ook 1002 error
ik deel wel geen abonnement ik heb mijn eigen login en telenet abbo
over het telenet ip adres kan ik nog kijken, niet meer langs de vpn
als het volgende week ofzo nog niet oké is informeer ik eens bij de helpdesk
voorlopig enkel hier laten weten
https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-T ... 848#M23887
alleszinds een oplossing is dus kijken vanover een telenet ip adres blijkbaar zijn (sommige ? )andere mogelijkheden geblokkeerd sinds vorige week
uw dochter gebruikt ook een telenet ip dat is wel aardig
-
- Moderator
- Berichten: 17989
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 09:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 881 keer
- Bedankt: 3397 keer
- Recent bedankt: 27 keer
De situatie zoals ik ze begrijp:
- jij hebt Telenet internet + TV.
- jouw dochter heeft alleen Telenet Internet (All Internet).
- jouw dochter wenst in te loggen op Telenet TV met jouw credentials.
- Jouw dochter heeft dus een eigen Telenet login (My Telenet) gezien ze zelf Telenet klant is.
- Vanzelfsprekend kan zij deze login niet gebruiken voor Telenet TV, gezien ze zelf geen TV abonnement heeft.
- Een apart profiel aanmaken voor je dochter op jouw Telenet account, zal niet lukken indien je hiervoor hetzelfde e-mail adres gebruikt dat ze gebruikt heeft voor haar eigen "Mijn Telenet" login.
Pas op: het max. aantal apparaten waarop je kijkt is beperkt, en hangt volledig af van jouw abonnement (bij een One/OneUp aboonement hangt het zelfs af van het aantal SIM's in je abonnement).
Kijk eens grondig na:
- of jouw My Telenet login ng altijd correct is (kan je ermee inloggen bij "Mijn Telenet" als hoofdgebruiker) ?
- op hoeveel verschillende toestellen je aangelogd bent met deze account (PC's, browsers, smartphones, tablets, ...)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.00, Fritz!FSP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Fiber Essential (50/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.00, Fritz!FSP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 27 dec 2019, 12:06
- Uitgedeelde bedankjes: 193 keer
- Bedankt: 14 keer
-philippe_d schreef: ↑3 weken geleden of jouw My Telenet login ng altijd correct is (kan je ermee inloggen bij "Mijn Telenet" als hoofdgebruiker) ?
op hoeveel verschillende toestellen je aangelogd bent met deze account (PC's, browsers, smartphones, tablets, ...)
Mijn Telenet Login is nog steeds correct.
Op dit moment nergens aangelogd, en als er aangelogd wordt dan enkel op max. 2 pc's, eventueel verspreid over 2 IP's.
-
- Premium Member
- Berichten: 532
- Lid geworden op: 09 jan 2012, 12:45
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 32 keer
- Recent bedankt: 1 keer
@philippe_d TS vermeldt dat zijn dochter al die tijd succesvol zijn login heeft gebruikt maar recent problemen ondervindt. Dan is het toch logisch te stellen dat zij niet plots bezig is om haar login te gebruiken??
Waarom trouwens mijn voorstel afschieten zonder het eerst te proberen? Wij hebben een hele tijd geleden ook problemen gehad met telenet TV op verschillende apparaten en werken met profielen heeft het toen wel degelijk opgelost. Toeval? Kan. Maar het is het toch waard van dit even te proberen? Het is nu toch reeds geweten dat Telenet hun netwerk met nog meer van dit soort 'bugs' zit.
Waarom trouwens mijn voorstel afschieten zonder het eerst te proberen? Wij hebben een hele tijd geleden ook problemen gehad met telenet TV op verschillende apparaten en werken met profielen heeft het toen wel degelijk opgelost. Toeval? Kan. Maar het is het toch waard van dit even te proberen? Het is nu toch reeds geweten dat Telenet hun netwerk met nog meer van dit soort 'bugs' zit.
-
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 27 dec 2019, 12:06
- Uitgedeelde bedankjes: 193 keer
- Bedankt: 14 keer
Ondertussen kunnen doen, maar het probleem is hier niet mee opgelost, spijtig genoeg.
Heb nu een VPN aangemaakt: Windows 10 VPN aan haar kant (client), onze kant (server) de VPN van mijn router.
De VPN werkt, nu de Telenet TV nog : gaan dat eens uitproberen