Beste,
Ik heb ongeveer al 8 jaar zo 20 euro krediet over op mijn App Store van Apple (ik bezit alleen MacBook). Kan ik hier iets interessants mee doen?
Er is een app "Air Flow" waar ik graag de licentie van zou willen kopen, ik had die app via de store maar ik kan precies de licentie niet kopen met app store krediet?
Mvg
Wat doen met App Store krediet?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 479 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Welke app is dat precies? Ik vind alleen "Airflow Remote" wat een iPhone app is. Daar is ook een Airflow macOS app van maar die staat niet op de app store (of toch niet meer).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 28 keer
https://airflow.app/
Die staat inderdaad niet meer op App store buiten hun "Airflow remote". Zou er een andere AirPlay app bestaan voor Macbook om mkv's naar TV te streamen via Airplay. Ik ben bereid er voor te betalen via App Store
Die staat inderdaad niet meer op App store buiten hun "Airflow remote". Zou er een andere AirPlay app bestaan voor Macbook om mkv's naar TV te streamen via Airplay. Ik ben bereid er voor te betalen via App Store
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
- Bedankt: 110 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Als ik in de Mac AppStore zoek op "MKV Airplay" krijg ik toch verschillende resultaten(MKStreamer, MKPlayer,...), sommige 1-time purchase, sommige met een abonnement.
PS. Ik heb géén enkele van die apps zelf gekocht of geprobeerd, ik kan mij dan ook niet uitspreken over de kwaliteit, of het gebrek eraan, van die apps.
PS. Ik heb géén enkele van die apps zelf gekocht of geprobeerd, ik kan mij dan ook niet uitspreken over de kwaliteit, of het gebrek eraan, van die apps.