MikroTik RB5009UG+S+IN incl. rackmount kit K-79
Tweedehands in goeie staat, geüpgraded naar de laatste ROS versie.
Meeneemprijs = 170 EUR incl. transport in België of Nederland
Startprijs = 100 EUR excl.
Locatie = Oostende
Indien geen meeneem geboden is de transportprijs met DPD €11.
Ook aangeboden op tweakers.net & beyondgaming.be
https://mikrotik.com/product/rb5009ug_s_in
Toegevoegd na 17 minuten 2 seconden:
Einddatum + uur van de verkoop 30/11/2024 23:45
[Te koop] MikroTik RB5009UG+S+IN incl. rackmount kit K-79
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 65 keer
Aangezien ik vrees dat mijn huidige router net vandaag de geest gegeven (zit op mobiele wifi atm) heeft en ik gerust een backup/alternatief kan gebruiken: 170 euro.
Toegevoegd na 59 minuten 50 seconden:
Beste, ik was in mijn frustratie wss wat te snel. Ik heb wat research gedaan over routerOS en ik vrees dat ik niet de tijd heb om van router OS te switchen. Nu geboden is beloofd, dus als je mij aan mijn bod wil houden, ok. Maar zal toch een pfsense box moeten zoeken als vervanging, want daarmee ga ik sneller up en running zijn.
Beste, ik was in mijn frustratie wss wat te snel. Ik heb wat research gedaan over routerOS en ik vrees dat ik niet de tijd heb om van router OS te switchen. Nu geboden is beloofd, dus als je mij aan mijn bod wil houden, ok. Maar zal toch een pfsense box moeten zoeken als vervanging, want daarmee ga ik sneller up en running zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 90 keer
Pech, geen probleem. En wat pfSense kan, kan MikroTik ook 9 kansen op 10, je kan er zelf een docker container op draaien met bv. pihole.boran_blok schreef: ↑2 weken geleden Aangezien ik vrees dat mijn huidige router net vandaag de geest gegeven (zit op mobiele wifi atm) heeft en ik gerust een backup/alternatief kan gebruiken: 170 euro.
PM onderweg.
Internet = Telenet 300/30 & Starlink / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile & OVH VoIP Entreprise / TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% UniFi powered
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 65 keer
Om niet teveel off topic te gaan, ik weet dat het alles kan. Maar ik zou het wel allemaal opnieuw moeten leren. De Plex uitzonderingen, ddns updates, dns cache, etc.. daar heb ik de eerste tijd gewoon geen tijd voor.