Ik zoek een reclamespotje waarin een man allerlei spreekwoorden door elkaar haspelt.
Je weet wel, zoiets als "Het is niet omdat het klokje thuis tikt, dat de kat van huis is."
Onlangs heb ik dit nog op de radio gehoord, maar ik kan er niet opkomen voor welk product dat was.
Ik denk dat het iets met doe-het-zelf was.
Weet er nog iemand van wie die (radio)reclamespot is?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
- Bedankt: 172 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Dank u, maar bij Soundcloud vind ik enkel commercials van 2016 en ouder (https://soundcloud.com/wienerbergerbe-1).Sinna schreef: 2 maanden geleden Ze lijkt via SoundCloud beschikbaar. Anders kan je ook eens kijken bij spotshop.be.
Spotshop.be wil zelfs niet opengaan bij mij (misschien tijdelijk probleem?)
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 344 keer
- Bedankt: 466 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Niet zeker, maar ik denk het niet. Geen idee waarom je dat aan mij vraagt trouwens
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
Blijkbaar wist je wel van wie de spot is, dan kan ik ook wel verwachten dat je nog meer weet.Joe de Mannen schreef: 2 maanden geledenNiet zeker, maar ik denk het niet. Geen idee waarom je dat aan mij vraagt trouwens
J.
Of gaf je gewoon een naam van een firma die regelmatig radioreclame maakt?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 344 keer
- Bedankt: 466 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Je vroeg van welk product/merk de spot was die je beschreef en ik wist dat. Dat wil niet zeggen dat ik al die spots die ik ken hier op mijn harde schijf heb staan ofzo he Niet de enige keer dat je veronderstellingen maakt die niet sporen
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
Ik stel een vraag, dat is wat anders dan een veronderstelling maken.Joe de Mannen schreef: 2 maanden geleden Je vroeg van welk product/merk de spot was die je beschreef en ik wist dat. Dat wil niet zeggen dat ik al die spots die ik ken hier op mijn harde schijf heb staan ofzo he Niet de enige keer dat je veronderstellingen maakt die niet sporen.
J.
Wat kun jij toch vitten.