@TheCeet qua dekking waar ik overal in limburg kom is Orange zeker niet slecht , Orange is zelfs de 2de beste en daar ben ik dik content mee.
Ik wil continu bereikbaar zijn met 4G/5G op elk moment zonder zorgen of nog bij te betalen !
Als ik nu een Mobile vikings klant was met die abo van 29 Euro per maand en ik zag deze aanpassing was ikzelf zekers naar een ander provider !
Nu Orange heeft op dit moment in mijn oge de aller beste pakketten voor mobiel.
Ze hanteren op de S(mall) , M(edium) , L(arge) , paketten !
En zelfs in de kleinste mobiel pakket heb je het ' onbeperkt/verlaagd Snelheid ' zonder daarin nog een limiet en ze noemen het continu gegarandeerd data om niet in strijd te zijn met die regels van Bipt/Belgie , heel clever !
Hoe ik het zie als je thuis als je pubers hebt is de goedkoopste abo heel interessant , kunne ze nog vertraagd surfen en kost het de ouders niks extra
Voor mij zou een Medium of Large abo goed gaan , ben zelf soms eens een groot verbruiker
En Het beste van Orange pekket is dat die Onbeperkt data/verlaagd snelheid of continu gegarandeerd data ook geldig is in HEEL EU !
Dus als je in nederland of duitsland of een der welke EU land bent en je zit over je limiet , surf je nog vertraagd verder in die landen zonder meerkost wat erg interessant is , zeker om iets over te denken