Geld terugkrijgen van EDPNET, een lijdensweg

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
Bedankt: 52 keer
Provider

Bericht

Ik was een goed jaar klant bij EDPNET en heb eigenlijk niet te klagen gehad. Nu ben ik bijna een maand geen klant meer, en wacht ik al even lang op een terugbetaling. Zelf betaalde ik iedere keer dezelfde dag dat ik de factuur ontving. Ik heb reeds meerdere tickets hierover aangemaakt, maar steeds belooft men terugbetaling, maar er komt gewoon niets. "Zo snel mogelijk" schrijven ze, maar dat is toch gewoon de mensen uitlachen in hun gezicht?

Ik besef dat niemand op het forum mij hierbij gaat kunnen helpen tenzij misschien @Joachim maar ik voel het als mijn plicht nu, nadat ik hier van het kastje naar de muur gestuurd word, ook eens een ander verhaal van het immer opgehemelde EDPNET te vertellen. Administratief heb ik er in ieder geval geen goed woord meer voor, jammer.
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Twitter: jslabbaert
Uitgedeelde bedankjes: 158 keer
Bedankt: 555 keer

Bericht

Hey, dit is echt niet zoals het hoort, stuur me een DM met jouw ticket nummer dan bekijk ik dat maandag meteen.
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Provider

Bericht

Na -vermoedelijk- interventie van Joachim is het uiteindelijk in orde gekomen. Een deel van het bedrag was ondertussen wel al meer dan 40 dagen vervallen, en het heeft in het algemeen veel te veel moeite gekost voor zoiets simpels.
Maar enfin, case closed.
Joop
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 27 keer
Provider

Bericht

Ik ben zelf al zo'n 10 jaar klant bij EDPnet en ik kan je verzekeren dat dit niet de normale gang van zaken is bij die mannen.
Ergens zal iets fout gelopen zijn, want gewoonlijk duiken ze meteen op problemen, welke deze ook moge zijn.

EDPnet is wel degelijk de betere provider....maar ook bij de beste provider kan wel eens iets fout lopen....uiteindelijk zijn het ook mensen.

Als ik je posts lees, dan moet ik wel lachen....vooral de problemen bij je nieuwe provider die niks oplost :-D
Groeten Joop.

EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 505 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider
Te Koop forum

Bericht

Idem hier.
Bij de overstap van vdsl naar fiber was er ook ergens iets niet correct met de facturering en na 1 telefoontje was het onmiddellijk opgelost.
Overal worden fouten gemaakt, als dat amper gebeurt is dat al mooi.
Als die fout dan nog snel recht gezet wordt is 't geen probleem.

Uiteraard is TS daar niets mee, je zal maar die ene zijn waarbij het toch niet vlekkeloos verloopt. Daar zit je dan met je wrang gevoel. Ik begrijp het wel.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 60 keer

Bericht

Ik had dezelfde ervaring als @payphoneuser bij vertrek, dus nog niet veel veranderd.
Ik heb nooit het geld mogen krijgen en het bedrag was net niet hoog genoeg om mijn DAS rechtsbijstandsverzekering aan t werk te zetten

Verstuurd vanaf mijn CPH2493 met Tapatalk

buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 115 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Bericht

Hier duurde het ook een tijdje eer het geld er terug opstond was wat misgelopen denk ik

Was toen EDPnet naar hey maar niet tevreden dus terug naar EDPnet. Na 2 weken.

Ligt misschien daaraan
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Provider

Bericht

Dit specifieke proces van terugbetaling zit helemaal niet goed bij hen, en ook op ander vlak hadden ze steken laten vallen, en daarover ook niet gecommuniceerd.

De enige manier die mij overbleef, vooraleer ik naar de ombudsman zou schrijven, was mijn beklag hier te doen. Ik had hen dat ook met zoveel woorden gezegd dat ik dat zou doen, maar dat werd gewoon genegeerd. En aangezien ik niet graag met mijn voeten laat spelen, want dat was wat ze aan het doen waren, heb ik woord gehouden.

Pas toen Joachim ingreep kwam er schot in de zaak en kreeg ik excuses.