https://www.hln.be/izegem/kijk-12-jarig ... ~ab7825de/
Onverantwoord.
Wat die 'vader' zijn uitleg ook is : dit kan echt niet. Wat gaat die 'vader" zeggen als zijn oogappel - zonder rijbewijs, dus niét verzekerd - iemand aanrijdt ?
Ik denk dat die 'vader' het snel eens mag komen uitleggen op de politierechtbank. Hij voelt de bui blijkbaar al hangen, want hij heeft alvast een advocaat er bij betrokken.
------
Als je zoon / dochter zot is van snelle auto's dan kan hij/zij wél - perfect legaal én veilig - meerijden met een ervaren piloot op een circuit. En het prijskaartje hiervan is best te doen.
www.tracktime.be voor de mogelijkheden. Je kan het zo duur maken als je zelf maar wil
12 jarige met auto aan 140 per uur op de Belgische wegen
Forumregels
1. De gedragsregels zijn ook hier van toepassing. We verwachten van iedereen in de eerste plaats respect voor de andere users
2. Er zal hier veel minder moderatie gebeuren op inhoud, maar wel meer moderatie op users. Dit betekent concreet dat we discussies in principe niet zullen afsluiten, users die geen zin hebben om de discussie verder te zetten, worden aangemoedigd om zelf de discussie te stoppen / negeren. Dit kan tot iets fellere discussie leiden, maar altijd met respect voor de mede-users!
Daar tegenover staat dat we users kunnen de toegang ontnemen uit dit subforum indien ze het naar ons afwegen te bont maken. Dit kan tijdelijk, dan wel definitief zijn en dit zal zonder enige verantwoording gebeuren
3. Indien u liever de topics uit dit forum niet ziet in de lijst van nieuwe posts, wordt dan lid van de groep "Opt out maatschappelijke uitdagingen in new posts" via deze link: ucp.php?i=167
4. Dit subforum mag op geen enkele manier een platform worden voor militanten / om duidelijk politiek te voeren. Userbase is en blijft een onafhankelijk forum met een duidelijke focus op technische onderwerpen
1. De gedragsregels zijn ook hier van toepassing. We verwachten van iedereen in de eerste plaats respect voor de andere users
2. Er zal hier veel minder moderatie gebeuren op inhoud, maar wel meer moderatie op users. Dit betekent concreet dat we discussies in principe niet zullen afsluiten, users die geen zin hebben om de discussie verder te zetten, worden aangemoedigd om zelf de discussie te stoppen / negeren. Dit kan tot iets fellere discussie leiden, maar altijd met respect voor de mede-users!
Daar tegenover staat dat we users kunnen de toegang ontnemen uit dit subforum indien ze het naar ons afwegen te bont maken. Dit kan tijdelijk, dan wel definitief zijn en dit zal zonder enige verantwoording gebeuren
3. Indien u liever de topics uit dit forum niet ziet in de lijst van nieuwe posts, wordt dan lid van de groep "Opt out maatschappelijke uitdagingen in new posts" via deze link: ucp.php?i=167
4. Dit subforum mag op geen enkele manier een platform worden voor militanten / om duidelijk politiek te voeren. Userbase is en blijft een onafhankelijk forum met een duidelijke focus op technische onderwerpen
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 56 keer
De zoon wou allicht eens zelf rijden, en ook dat mag op een circuit niet.
Als je een RS6 hebt, zal de prijs allicht niet echt het probleem zijn.
Zo mensen kan je met een boete ook niet straffen. Mijn inziens moet de veroordeling dubbel zijn: rijbewijs kwijt en gevolgen aangezien onverantwoordelijke actie als ouder. Maar ik ben geen rechter ...
Hij zal allicht zwaarder gestraft worden als de gemiddelde brusselse "jongere' die gewapend een winkel overvalt, maar hij zal er toch niet te veel last van hebben ...
Als je een RS6 hebt, zal de prijs allicht niet echt het probleem zijn.
Zo mensen kan je met een boete ook niet straffen. Mijn inziens moet de veroordeling dubbel zijn: rijbewijs kwijt en gevolgen aangezien onverantwoordelijke actie als ouder. Maar ik ben geen rechter ...
Hij zal allicht zwaarder gestraft worden als de gemiddelde brusselse "jongere' die gewapend een winkel overvalt, maar hij zal er toch niet te veel last van hebben ...
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
- Bedankt: 482 keer
- Recent bedankt: 9 keer
dubbel of driedubbel van de toegelaten snelheid, geen rijbewijs... rijverbod voor de vader + boete (of een verbeurdverklaring van de auto, zou dat niets zijn?)
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 108 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik kan het filmpje niet zien maar als het op een zaterdag op een (waarschijnlijk grotendeels verlaten) industrieterrein was, blijft het fout maar het is toch weer opvallend dat het gerecht hier wél tijd voor heeft... Uiteindelijk is er niks gebeurd en als het filmpje niet was beginnen circuleren zou niemand er ooit wat van gemerkt hebben. Ik vind alleszins dat de Brusselse jongeren waar pfuhu over spreekt, en die waarschijnlijk OOK gefilmd zijn, hogere prioriteit hebben dan dit.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 872 keer
- Bedankt: 3330 keer
- Recent bedankt: 46 keer
Volgens mij fake newsFunfile schreef: ↑3 weken geleden https://www.hln.be/izegem/kijk-12-jarig ... ~ab7825de/
Onverantwoord.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.57, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.57, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
- Bedankt: 109 keer
Yep: https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160317_02189347
Ben benieuwd welke straffen er toen zijn uitgesproken.
Ben benieuwd welke straffen er toen zijn uitgesproken.