Apple Watch series 10
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 12 keer
Wat ik me afvraag geldt niet per se enkel voor de series 110 maar wat ben je er eigenlijk mee als je maar een batterijduur hebt van een 11 uur? Als je dat begint om 7:30 dan kan je tegen dat het je ‘s avonds thuiskomt het uur al niet meer aflezen laat staan dat ja na je werk nog even een rondje wil gaan joggen. En is het niet de bedoeling dat je hem zo veel mogelijk aanhoudt want meten is weten maar dan is het kiezen tussen hem ofwel ‘s nachts opladen ofwel je slaap meten
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 295 keer
- Bedankt: 492 keer
Dan heb je toch ergens een probleem want ik loop al jaren met een serie 7 en die gaat van 's morgens tot 's avonds mee. Tegen dat ik in mijn bed lig zit ie soms nog aan 60%. Als je er de nacht mee aan blijft zal het wel nipt worden maar laden gaat alsmaar sneller, de nieuwe is op een half uur alweer opgeladen.
Check de apps eens en zoek naar optimalisatie van batterij op youtube, zo kan je wel wat winnen. Soms is er ook tijdelijk meer verbruik na een update van het OS.
Check de apps eens en zoek naar optimalisatie van batterij op youtube, zo kan je wel wat winnen. Soms is er ook tijdelijk meer verbruik na een update van het OS.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
- Bedankt: 109 keer
Ik laad mijn apple watch 's morgens op tijdens ontbijt/douche en 's avonds tijdens het avondeten.
Nog nooit last van een lege batterij gehad, en ik draag het 's nachts ook als slaaptracker.
Nog nooit last van een lege batterij gehad, en ik draag het 's nachts ook als slaaptracker.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 12 keer
Voor alle duidelijkheid ik ben aan het uitkijken naar een Apple Watch heb er nog geen. Ok is al een geruststelling dat de Watch toch langer dan de vooravond meegaat. Is het handiger om er één met 4g te nemen of volstaat enkel wifi? in mijn iPhone zit een kaartje van Hey. Indien ik met 4g neem heb ik een extra simkaart nodig dat moet dan ook van Hey zijn vermoed ik en vraag dan hetzelfde telefoonnummer aan?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
- Bedankt: 109 keer
Enkel Telenet ondersteunt momenteel sims voor een watch(en naar 't schijnt doen ze hier moeilijk over en eisen dat je direct ook vast internet, tv & mobiel naar hen verplaatst).
Persoonlijk ga ik nergens zonder mijn telefoon(zelfs tijdens het lopen), en heb ik dus de wifi-variant.
Persoonlijk ga ik nergens zonder mijn telefoon(zelfs tijdens het lopen), en heb ik dus de wifi-variant.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 1 keer
Bij de meeste winkels konden de Apple Watches (net zoals zowat alle smartwatches) met ecocheques betaald worden. De nieuwe Series 10 en Ultra 2 nu nog niet, hopelijk kan dit binnenkort ook voor deze modellen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 73 keer
Goed gezien Bartman. Het is zowat het meest populaire gadget voor op een stoel te zitten en een blik coca uit den automaat te trekken.
Hou de cheap ass techneuten rommel voor in uw prive, koop u een degelijk uurwerk als accesoire op de job.
Hou de cheap ass techneuten rommel voor in uw prive, koop u een degelijk uurwerk als accesoire op de job.