Lijnnummer bij Fiber via FiberKlaar
Geplaatst: 13 sep 2024, 12:26
Ik probeer momenteel zelf mijn pack op te zeggen bij Proximus. Daar is een formulier voor via MyProximus. Ik geraak alleen niet verder in de stap "Telefoon-/Lijnnummer". Op de factuur staan 2 combinaties: 1 voor internet en 1 voor TV (lijken mij eerder aparte easy switch codes) en een cijfercombinatie op de FiberKlaar module in huis. Beiden worden niet aanvaard...
Weet iemand waar ik het juiste kan vinden om in dat veld in te geven?
EDIT: Ondertussen nog een topic gevonden op Px forum met zelfde probleem, maar oplossing staat er niet bij... https://nl.forum.proximus.be/myproximus ... ggen-60865
Weet iemand waar ik het juiste kan vinden om in dat veld in te geven?
EDIT: Ondertussen nog een topic gevonden op Px forum met zelfde probleem, maar oplossing staat er niet bij... https://nl.forum.proximus.be/myproximus ... ggen-60865