Lijnnummer bij Fiber via FiberKlaar

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3402
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 257 keer
Provider

Ik probeer momenteel zelf mijn pack op te zeggen bij Proximus. Daar is een formulier voor via MyProximus. Ik geraak alleen niet verder in de stap "Telefoon-/Lijnnummer". Op de factuur staan 2 combinaties: 1 voor internet en 1 voor TV (lijken mij eerder aparte easy switch codes) en een cijfercombinatie op de FiberKlaar module in huis. Beiden worden niet aanvaard...

Weet iemand waar ik het juiste kan vinden om in dat veld in te geven?

EDIT: Ondertussen nog een topic gevonden op Px forum met zelfde probleem, maar oplossing staat er niet bij... https://nl.forum.proximus.be/myproximus ... ggen-60865
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”