Ik probeer momenteel zelf mijn pack op te zeggen bij Proximus. Daar is een formulier voor via MyProximus. Ik geraak alleen niet verder in de stap "Telefoon-/Lijnnummer". Op de factuur staan 2 combinaties: 1 voor internet en 1 voor TV (lijken mij eerder aparte easy switch codes) en een cijfercombinatie op de FiberKlaar module in huis. Beiden worden niet aanvaard...
Weet iemand waar ik het juiste kan vinden om in dat veld in te geven?
EDIT: Ondertussen nog een topic gevonden op Px forum met zelfde probleem, maar oplossing staat er niet bij... https://nl.forum.proximus.be/myproximus ... ggen-60865
Lijnnummer bij Fiber via FiberKlaar
-
- Elite Poster
- Berichten: 3306
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 21:33
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 193 keer
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO