ik heb net mijn tarief van hey telecom van €15 naar € 9 gewijzigd, en hier ook bevestiging per sms van gekregen.
Sindsdien werkt niets meer (ook niet na een herstart van mijn toestel)
- geen mobile data
- bellen gaat wel over maar de ontvanger krijgt geen inkomende oproep.
- een sms naar mezelf sturen komt ook niet aan.
Ook kreeg ik tijdens mijn bestelling 20GB ipv 10GB als promo maar op mijn het account heb ik toch maar 10GB data alsik op mijn account krijg.
Ter info mijn huidig verbruik zit onder de 2GB (nu 0GB) dus dat kan ook het probleem niet zijn...
ik hoop precies dat digi met competitieve tarieven komt...
EDIT: uitbellen werkt ondertussen
Toegevoegd na 39 minuten 43 seconden:
Dit lijkt een algemeen probleem bij hey momenteel ook andere hey klanten hebben hetzelde probleem als ze overstappen.
https://community.heytelecom.be/t5/Foru ... /td-p/5779
Hey telecom - sim werkt niet meer na wijziging tarief
-
- Elite Poster
- Berichten: 824
- Lid geworden op: 03 aug 2010, 12:43
- Uitgedeelde bedankjes: 79 keer
- Bedankt: 99 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Hetzelfde probleem gehad hier. Snelste plossing is een messenger-bericht te doen naar hey. Ze:
-verwijderen dan de nodig fouten
-voegen manueel de 10Gb toe
=> waarna alles weer werkt.
Zorg ervoor dat je alle relevante gegevens ineens meegeen (klantenummer, gsm nr, ....)
-verwijderen dan de nodig fouten
-voegen manueel de 10Gb toe
=> waarna alles weer werkt.
Zorg ervoor dat je alle relevante gegevens ineens meegeen (klantenummer, gsm nr, ....)
-
- Elite Poster
- Berichten: 829
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 12:37
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 101 keer
vermits het een dual sim toestel is met ook nog een sim van het werk, heb ik het afgewacht en sinds vandaag werkt de data. als ik in mijn account kijk zie ik wel dat de limiet nog steeds op 10GB staat ipv 20GB
Bedoel je facebook Messenger om hen te contacteren ?
Bedoel je facebook Messenger om hen te contacteren ?
Greetz cyberbug

