Hey telecom - sim werkt niet meer na wijziging tarief

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Gebruikersavatar
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 829
Lid geworden op: 08 okt 2005, 12:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 101 keer
Provider
Te Koop forum

Bericht

ik heb net mijn tarief van hey telecom van €15 naar € 9 gewijzigd, en hier ook bevestiging per sms van gekregen.

Sindsdien werkt niets meer (ook niet na een herstart van mijn toestel)
- geen mobile data
- bellen gaat wel over maar de ontvanger krijgt geen inkomende oproep.
- een sms naar mezelf sturen komt ook niet aan.

Ook kreeg ik tijdens mijn bestelling 20GB ipv 10GB als promo maar op mijn het account heb ik toch maar 10GB data alsik op mijn account krijg.
Ter info mijn huidig verbruik zit onder de 2GB (nu 0GB) dus dat kan ook het probleem niet zijn...

ik hoop precies dat digi met competitieve tarieven komt...

EDIT: uitbellen werkt ondertussen

Toegevoegd na 39 minuten 43 seconden:
Dit lijkt een algemeen probleem bij hey momenteel ook andere hey klanten hebben hetzelde probleem als ze overstappen.

https://community.heytelecom.be/t5/Foru ... /td-p/5779
Greetz cyberbug

Afbeelding
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5568
Lid geworden op: 05 jul 2017, 07:50
Uitgedeelde bedankjes: 78 keer
Bedankt: 138 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Bericht

Zelfde probleem maar dan van Hey Naar Orange.... @cyberbug
lirec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 03 aug 2010, 12:43
Uitgedeelde bedankjes: 79 keer
Bedankt: 99 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider
Te Koop forum

Bericht

Hetzelfde probleem gehad hier. Snelste plossing is een messenger-bericht te doen naar hey. Ze:
-verwijderen dan de nodig fouten
-voegen manueel de 10Gb toe
=> waarna alles weer werkt.

Zorg ervoor dat je alle relevante gegevens ineens meegeen (klantenummer, gsm nr, ....)
Gebruikersavatar
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 829
Lid geworden op: 08 okt 2005, 12:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 101 keer
Provider
Te Koop forum

Bericht

vermits het een dual sim toestel is met ook nog een sim van het werk, heb ik het afgewacht en sinds vandaag werkt de data. als ik in mijn account kijk zie ik wel dat de limiet nog steeds op 10GB staat ipv 20GB

Bedoel je facebook Messenger om hen te contacteren ?
Greetz cyberbug

Afbeelding
lirec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 03 aug 2010, 12:43
Uitgedeelde bedankjes: 79 keer
Bedankt: 99 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider
Te Koop forum

Bericht

klopt: FB messenger, bizar genoeg reageren ze daar beter en sneller dan via de chat op hun website :-)