Van Orange naar Telenet

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
ArcsS
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

Bericht

Momenteel heb ik een pack van Orange, ik stelde een configuratie samen van Telenet en vreemd genoeg kom ik goedkoper uit bij Telenet (wel met een klein verschil links en rechts) De prijs is ook wel een promoprijs gedurende 12 maanden, maar ik veronderstel dat deze dan gewoon vernieuwd kan worden? Zie ik iets over het hoofd? Sneller internet is momenteel niet nodig omdat we met ons huidig abonnement bij Orange ook niet tekort komen.

Momenteel komt onze kabel bovengronds uit op het 1ste verdiep, wordt deze eventueel gratis verplaatst naar gelijkvloers? Sowieso zal het volgens mij via coax moeten
WINWORD_LJ7NCp0Fi0.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door ArcsS 3 weken geleden, in totaal 1 gewijzigd.
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 734 keer
Bedankt: 473 keer
Recent bedankt: 12 keer

Bericht

Ik denk dat je niet moet uitgaan dat die promo vernieuwd zal worden voor bestaande klanten.

Je kan wel na je jaar weer switchen naar Orange, en dan na 6 maand teruggaan als er weet een promo is bij Telenet.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 76 keer
Recent bedankt: 8 keer

Bericht

Je kan verschillende manieren uit he.
Bij Telenet zal je dus dit krijgen:
- 2x SIM 10GB elk. Ik zie in je lijst bij de 2e SIM "onbeperkt", maar als ik dat selecteer bij TN kom ik op maandprijs van 99.24€.
- Internet 250/20 profiel
- Digitale TV via decoder + app.

Stel je doet een deel apart.
- 2x SIM kaarten bij Hey (masten van Orange): formule Mobile L Onbeperkt bellen + SMS’en + 80GB/maand > 2x14€ = 28€
- Vast internet thuis + TV via Base (is via coax van Telenet): 200/20mbps profiel.
De 28 populairste Nederlandstalige zenders, Kijk tot 36 uur terug, Neem je lievelingsprogramma's op, Pauzeer, spoel terug of vooruit. > 49,50€/maand
Maakt totaal van 77.5€ per maand.
Dus vergeleken met Orange waar je nu bij zit, kom je per jaar 200€ goedkoper uit. Kan al tellen naar mijn mening.

Velen vinden het easy alles bij 1 provider steken ipv 'gedoe' met verschillende facturen/providers. Maarja, je betaald in BE voor gemakzucht. Het kan ook anders/goedkoper.

Telenet doet een promo, maar die moet je aanzien dat je 12x 'korting' krijgt op je maand factuur.
Vanaf maand 13 betaal je volle pot en hoopt Telenet dat je niet vergelijkt en dat je bij hen blijft zitten uiteraard.
Mobiel netwerk van Telenet vind ik persoonlijk het slechtste van de 3 providers.
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
ArcsS
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

Bericht

TheCeet schreef: 3 weken geleden Je kan verschillende manieren uit he.
Bij Telenet zal je dus dit krijgen:
...
Dat valt eigenlijk ook te overwegen.
Al zal ik het tv-aanbod nog eens bekijken want overwoog ook om play more bij te nemen en streamz stop te zetten ...