Ik zoek naar (ervaringen met) app-ontwikkelaars (in de eerste plaats Android - wegens toestellen die zullen gebruikt worden in een magazijn - iOS devices zijn daar net iets te duur voor).
België mag, maar buitenland ook mits er een degelijke communicatie met hen mogelijk is.
Ik herinner me ooit gehoord te hebben dat er zijn die hier gevestigd zijn maar met programmeurs werken die in landen wonen waarbij de loonkost lager is.
Tips, meningen? graag...
app-ontwikkelaar gezocht
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 124 keer
- Bedankt: 85 keer
Er moeten foto's geupload worden naar een ftp-server bvb. De gemaakte foto moet eerst enkele bewerkingen ondergaan.
En vooral, binnen een explore netwerk van Proximus zonder internet-toegang.
Ik denk dat een webapp hier niet gaat functioneren (?)
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 31 keer
Waarom zou dat niet werken ?ygeffens schreef: 4 maanden geleden Er moeten foto's geupload worden naar een ftp-server bvb. De gemaakte foto moet eerst enkele bewerkingen ondergaan.
Je kan deze app/web interface beschikbaar maken via je intern netwerk ( firewall / Vlans / ACL rules etc... ).
Edit; Je webapp zal ergens moeten gehost worden. Dan moet je kijken wat er al beschikbaar is van servers binnen jullie eigen netwerk op dit moment.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 161 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Denk dat je beter eens een beschrijving + eventueel schetsjes maakt van wat precies de bedoeling is.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door woutervh 4 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 12 keer
Valt te zien of die foto bewerking automatisch is, al dan niet kan je in javascript (mits wat werk) een foto editor maken.
webapp --https--> web server --Proximus VPN --> ftp server
Software ontwikkeling met lage loonkost landen is vaker mis dan raak, heb al genoeg verhalen gehoord.
webapp --https--> web server --Proximus VPN --> ftp server
Software ontwikkeling met lage loonkost landen is vaker mis dan raak, heb al genoeg verhalen gehoord.
Hey MinisForum GK41 (OPNsense), Netgear R7800 (OpenWrt), TP-Link C6 (OpenWrt)
Linux Mint 22, AMD 5700x, 64GB DDR4 3200MHz, Nvidia RTX 4060Ti 8GB
Linux Mint 22, AMD 5700x, 64GB DDR4 3200MHz, Nvidia RTX 4060Ti 8GB
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 124 keer
- Bedankt: 85 keer
Er is reeds gedetailleerd uitgeschreven wat de app zou moeten kunnen, de foto moet slechts geresized worden en er moet wat data bovenop komen (zoals je vroeger bij de eerste digitale foto toestellen had, waar de timestamp steeds op stond), nu moet er bvb een dossiernummer op komen, tijd, enz...
@woutervh Al kwam ik hier niet vragen om het voor mij te maken Ik ben hoofdzakelijk op zoek naar namen van bedrijfjes zodat we die kunnen contacteren. En de mening van lage loonkost landen (met toch al 1 uitgesproken mening hierboven - dank)
Wat servers betreft, we hebben hier enkel een hoop windows 2022 servers draaien (VMs).
@woutervh Al kwam ik hier niet vragen om het voor mij te maken Ik ben hoofdzakelijk op zoek naar namen van bedrijfjes zodat we die kunnen contacteren. En de mening van lage loonkost landen (met toch al 1 uitgesproken mening hierboven - dank)
Wat servers betreft, we hebben hier enkel een hoop windows 2022 servers draaien (VMs).
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 143 keer
Die lage lonen landen kunnen hele mooie offertes maken, maar zijn na afloop van project toch 4x zo duur geweest als van te voren geschat ( pakistaans ). Heel vriendelijk en opzich genoeg kennis, maar ze doen alleen wat gespecificeerd is, en geen byte meer.
MV 1000/500 | http://hierzo.net | https://arnoraps.be