Een kennis van me heeft problemen met het gebruik van Itsme op een macbook. Als ie wordt doorverwezen dan krijgt ie een direct een popup te zien waar je de landkeuze moet maken, maar die gaat niet weg, eerder wat ie poogt te doen.
Ondertussen al getest met Firefox, daar werkt het wel normaal. Ik heb echter geen toegang meer tot een macbook, dus ik kan het ook zeer moeilijk onderzoeken wat het probleem is.
Is daar iemand bekend mee?
Itsme op Safari (mac)?
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 795 keer
- Bedankt: 526 keer
- Recent bedankt: 13 keer
Geen addons op Safari. Ik veronderstel de laatste MacOS - daar heb ik geen uitsluitsel van.
Ik veronderstel dat het ergens een of andere instelling is, maar zonder directe toegang is het wat lastig debuggen
Ik veronderstel dat het ergens een of andere instelling is, maar zonder directe toegang is het wat lastig debuggen
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
- Bedankt: 112 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik vrees dat ik het niet nagespeeld krijg op MacOs 14.6.1 met 17.6 met of zonder plugins, zowel in incognito als niet-incognito.
Jouw kennis kan misschien in Safari een nieuw Profiel aanmaken(Voorkeuren=> Profiel) en kijken of het daarmee werkt en zoja, de instellingen per profiel vergelijken?
Jouw kennis kan misschien in Safari een nieuw Profiel aanmaken(Voorkeuren=> Profiel) en kijken of het daarmee werkt en zoja, de instellingen per profiel vergelijken?
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 703 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Gewoon cookies weggooien.
Safari > settings > privacy > manage website data > daar zoeken naar itsme en dan "remove" klikken (of "remove all", maar dan doe je alle cookies weg). Safari afsluiten met CMD+Q (en dus niet alleen met het rode close-knopje links boven) en daarna Safari terug starten
Safari > settings > privacy > manage website data > daar zoeken naar itsme en dan "remove" klikken (of "remove all", maar dan doe je alle cookies weg). Safari afsluiten met CMD+Q (en dus niet alleen met het rode close-knopje links boven) en daarna Safari terug starten
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz