Dag iedereen,
Gisteren 30/08 rond 19u is mijn internet uitgevallen. Binnen de session history van EDPNET zie ik terminate cause: port-error.
De Edpnet helpdesk is niet beschikbaar tijdens het weekend. Wat zijn nog enkele zaken die ik zelf zou kunnen controleren om dit op te lossen?
Bedankt alvast!
Internet uitgevallen (terminate-cause: port-error)
-
- Moderator
- Berichten: 5795
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 14:05
- Locatie: 127.0.0.1 of elders
- Uitgedeelde bedankjes: 267 keer
- Bedankt: 486 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Het is al lang geleden dat ik nog een port-error zag in de logs maar meestal werd er kort daarna gewoon opnieuw verbonden. M.a.w. het was meestal een zeer korte onderbreking.
Wat je kan proberen is een reboot van je modem (Fritzbox?). Kijk eerst eens in de logs van je FB welke fout je daar ziet en kijk ook eens naar de lijnwaarden.
Worst case.. wachten tot maandag...
Wat je kan proberen is een reboot van je modem (Fritzbox?). Kijk eerst eens in de logs van je FB welke fout je daar ziet en kijk ook eens naar de lijnwaarden.
Worst case.. wachten tot maandag...
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com