- VDSL: 70/10 → 100/20
- Fiber Boost: 200/20 → 300/30
Dan geven ze je gewoon een nieuw nummer. Geen idee of nog analoge lijn is of VOIP via box. Gezien de vaste lijn toch enkel door spammers gebeld gaat worden, best gewoon uittrekken na de installatieboonpwnz schreef: 28 aug 2024, 08:17 Heb je bij scarlet eigenlijk effectief een vaste telefoon nodig? Of mag je dat pakket bestellen zonder dat je een vaste hebt?
De vraag die ik mijzelf altijd stel:boonpwnz schreef: 28 aug 2024, 08:04 Nu doet het mij wel twijfelen tussen Scarlet en hey haha.
Want hey is wel sneller en is goedkoper dan dit aanbod maar het is geen fiber...
Dat is wat velen hier al jaren zeggen...zaf schreef: 28 aug 2024, 09:37 Het is toch sterk dat er plots zoveel dynamiek in de markt zit. Men moet vroeger toch echt bakken geld verdiend hebben aan de belgische internet klant.
Die dan nog eens met domiciliëring betaalt wordtcadsite schreef: 28 aug 2024, 09:51 Maar zoals we ook weten zijn er hier gewoon massaal veel mensen die redeneren zoals mijn collega:
"jamaar het werkt en nu krijg ik maar 1 rekening, dat is gemakkelijk".![]()
Al jaren Edpnet 100/40 bij Edpnet (en volledig onbeperkt) en gratis telefoonlijn (voip)raf1 schreef: 28 aug 2024, 11:34 Stomme marketing. Amper 30 Mbps upload via fiber omdat de coaxkabel van Telenet niet hoger kan.
Ik heb al jaren 100/30 Mbps via Scarlet Loco VDSL:
Als Scarlet mijn uploadsnelheid verlaagt, zal ik naar Edpnet (of misschien Digi) overstappen.
Netflix, dat zijn films en series. Misschien hebben ze het meer voor sport en actualiteit.wied schreef: 28 aug 2024, 10:22 Heb in 2014 TVVlaanderen vervangen door Netflix, niettemin lijk ik nog steeds de enige ivm buurtbewoners en kennissen. Zij betalen nog steeds een veelvoud!
Ja dus 100/20 abo bedoel je kan inderdaad ook met Fiber.boonpwnz schreef: 28 aug 2024, 19:55Kopst trouwens niet 10 euro extra dat is de fiber boost die 10 euro extra kost. Je kan evengoed het abbonement van 34 euro nemen met fiber.
Geen idee. Bij MV kan dat blijkbaar wel als ik goed begrijp.fluppie schreef: 28 aug 2024, 18:18 Wel ja, het gaat over de optie Fiber, eerst zou men als trouwe Scarlet klant overgezet worden naar Proximus, voor een jaar, en daarna pas terug naar Scarlet kunnen.Nieuwe klanten zouden eigenlijk eerst Fiber krijgen.
Ik vraag mij af of dit nu nog het geval zal zijn, omdat men het ook heeft over de trouwe klanten in de mail die dus nu gelijk gesteld worden zoals de nieuwe klanten.
Ik vraag dat omdat de werken nu eindelijk lijken op te schieten na twee jaren, hier in de straat gisteren heeft men een tweede laag gegoten en het fiber kabeltje ligt al klaar in huis achter de zetel.
Ja kan het pakket aan € 42 nemen en gewoon geen vaste lijn aangesloten hebben. Dat is geen probleem dus als je bv. geen mobiel bij hen wil nemen maar elders goedkoper.boonpwnz schreef: 28 aug 2024, 08:17 Heb je bij scarlet eigenlijk effectief een vaste telefoon nodig? Of mag je dat pakket bestellen zonder dat je een vaste hebt?
@Joachim Zullen jullie van @EDPnet @EDPnet Team hierin volgen? Ik denk maar aan het VDSL XS die nu maar op die 20/2 blijft hangen bv. ... Zijn er hierin concurrerende veranderingen op til ook bij jullie bedrijf?alloja schreef: 28 aug 2024, 07:45 Vanaf 1 september hogere snelheden bij Scarlet zonder prijswijziging:
https://www.proximus.com/nl/news/2024/2 ... boost.html
En zijn we nu al op de hogere snelheid? Waar kun je dit zien (theoretische waarde, de echte waarde is weinig veranderd.)alloja schreef: 28 aug 2024, 07:45 Vanaf 1 september hogere snelheden bij Scarlet zonder prijswijziging:
https://www.proximus.com/nl/news/2024/2 ... boost.html
Weet iemand wat ze bedoelen met het overzetten naar de IT-systemen van Proximus? Dat zou nog lang kunnen duren als het van Proximus afhangt ...!Vanaf wanneer? Dit zal binnenkort van toepassing zijn, van zodra jouw gegevens zijn overgezet naar de IT-systemen van Proximus. Wij zullen je uiteraard op de hoogte houden van deze planning
Simpel, de boekhouding van PX neemt het over van de Scarlet administratie...