Object + omschrijving:Iphone SE 64GB zwart (originele doos en oortjes ongebruikt beschikbaar)
Optionele foto's:
Optionele eigen indicatie van vraagprijs: onbekend
aankoopprijs Zie hieronder
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: te bepalen.
Allen,
De vriendin heeft een Iphone SE 64GB zwart gekregen van haar werk (na 3 jaar is die afgeschreven en wordt die eigendom van de werknemer). Deze werd recentelijk vervangen door een nieuwer model. Aangezien ze nooit echt met het toestel gewerkt heeft (ze heeft de simkaart in haar dual SIM android GSM gestoken), is deze nog in zeer goede staat. Battery maximum capacity is 93%.
Wat zou dit toestel eventueel nog waard zijn?
alvast bedankt!
[Prijspeiling] Iphone SE 64GB zwart
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 57 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Weinig vrees ik. Vorig jaar tweedehands iPhone SE 2020 (2de generatie) gekocht voor €60. Misschien wel iets meer gebruikt dan die van u, maar de originele SE 2016 krijgt ondertussen ook geen updates meer en batterij zal sowieso door ouderdom sneller degraderen.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 6 keer
Dit lijkt me inderdaad accuraat. Minder dan 100 euro zou ik zeggen (met het modelnummer dat je vermeldt gaat het inderdaad om een iPhone SE 2020).Avenger 2.0 schreef: ↑2 maanden geleden Weinig vrees ik. Vorig jaar tweedehands iPhone SE 2020 (2de generatie) gekocht voor €60. Misschien wel iets meer gebruikt dan die van u, maar de originele SE 2016 krijgt ondertussen ook geen updates meer en batterij zal sowieso door ouderdom sneller degraderen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 295 keer
- Bedankt: 492 keer
Dit is een budgetmodel dat al 4 jaar oud is. Er komt bovendien weldra een nieuw model van uit dat de waarde nog zal doen dalen. 100 EUR voor iets waar je niets aan betaald hebt is zo slecht nog niet
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 32 keer
Bedankt voor de feedback allemaal! Er is wel iedere maand VAA op betaald, dus helemaal gratis was die niet. Ik was vooral benieuwd als er nog enige waarde zou zijn voor een relatief oud toestel (we zijn beiden niet zo bekend met de Apple wereld). Zo is het misschien toch interessant om te proberen 2dehands te verkopen i.p.v. rechtstreeks naar het containerpark.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 295 keer
- Bedankt: 492 keer
je kan de waarde online bepalen bij Apple zelf maar veel zal het niet zijn en dan dient het om een nieuw toestel te kopen. Vaak krijg je meer tweedehands. Je had het toestel beter direct verkocht toen het wel nog meer waarde had.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 32 keer
Het is maar op het moment dat het toestel vervangen is, dat het onze eigendom wordt, tot dan moest het altijd ingeleverd kunnen worden (als ze bijvoorbeeld ontslag zou nemen). Vandaar dat het toestel zo lang is blijven liggen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 90 keer
Ter info
https://www.apple.com/nl/shop/trade-in
iphone se 2020 tot 90 euro inruilwaarde
&
refrubished iphone se 2020 64 GB 160 euro bij amazon.de
dus ik vermoed dat voor uw niet gebruikt toestel u inderdaad nog +/- 100 euro zult kunnen vragen
&
desgevallend bv. naar kringwinkel i.p.v. containerpark
https://www.apple.com/nl/shop/trade-in
iphone se 2020 tot 90 euro inruilwaarde
&
refrubished iphone se 2020 64 GB 160 euro bij amazon.de
dus ik vermoed dat voor uw niet gebruikt toestel u inderdaad nog +/- 100 euro zult kunnen vragen
&
desgevallend bv. naar kringwinkel i.p.v. containerpark
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 81 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Toevallig vorige week gaan kijken bij de lokale gsm dokter/hersteller om ééntje te kopen voor de dochter. Staan inderdaad tussen 60-75 euro (zonder 3maanden batterijgarantie).
Ik heb interesse.
Ik heb interesse.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');