TrueFiber

Discussies over glasvezel en fiber to the home horen hier thuis
Anseric
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Bericht

Hallo

Iemand die dit kent en weet of ze al actief zijn? Zag ze staan tussen de aanbieders bij het BIPT.
"1Gbit/s for €35" lijkt me wel een heel goede deal, maar adres checken gaat niet bij mij. :-D

https://truefiber.be/
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 492 keer
Recent bedankt: 4 keer

Bericht

het domein is 2 jaar terug geregistreerd bij OVH, oprichting van truefiber is ook van 2 jaar terug.

en LOL....
de "terms & conditions" en "privacy policy" linken naar creative tim (waar ze het template voor hun site dus vandaan hebben)
ik denk dus dat de site zelf ook gewoon niet meer is dan een placeholder waar nog geen code achterzit.

in de oprichtingsakte staan alvast wem 2 me niet-onbekende namen: michiel van opstal & niels mortelmans
Laatst gewijzigd door Splitter 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bericht

Hun adrescheck werkt gewoon (nog) niet lijkt het.
Ook nog wachten op welke infrastructuur ze gaan zitten en wat de uploadsnelheid is...
Anseric
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Bericht

Splitter schreef: 5 maanden geleden het domein is 2 jaar terug geregistreerd bij OVH, oprichting van truefiber is ook van 2 jaar terug.

en LOL....
de "terms & conditions" en "privacy policy" linken naar creative tim (waar ze het template voor hun site dus vandaan hebben)
ik denk dus dat de site zelf ook gewoon niet meer is dan een placeholder waar nog geen code achterzit.

in de oprichtingsakte staan alvast wem 2 me niet-onbekende namen: michiel van opstal & niels mortelmans
Haha, vind het dat wel vreemd dat ze op website van het BIPT staan. Moeten toch ergens iets kunnen voorleggen hebben dat ze gaan starten.