Is er bij Orange Tempo Giga een manier om te zien aan wat er belwaarde gespendeerd is ?
Mijn Orange wordt puur voor mobiele data gebruikte (wegens 2de SIM van het werk). Mijn belwaarde stapelt dus maand na maand op, maar nu zie ik dat ik vorige maand blijkbaar €2.45 verdaan heb. Klein bedrag, maar ik zou begot niet weten waar dat naartoe gegaan is. Maar bovenal, ik zie ook totaal geen enkele manier om dit na te gaan.
EDIT: eens in mijn SMS'en gekeken, die normaal ook via mijn werk-SIM gaan. Ik zie echter een vreemd verstuurd SMS vanaf Orange dat gewoon een code is die begint met "DCB:". Zou dit er mee te maken hebben ?
Orange Tempo Giga: belwaarde verbruik checken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1014 keer
- Bedankt: 348 keer
Dat die DCB SMS automatisch verstuurd werd, zou me doen denken dat dit ergens een Google Play aankoop is, maar die is helemaal niet terug te vinden daar (terwijl ik daar wel oudere aankopen zie).
Ook wel triestig dat je Support moet contacteren om je uitgaven te weet te komen. Ben nu op chat al een kwartier aan het wachten na "Ga niet weg, mijn collega neemt dit zo dadelijk over. " .
Toegevoegd na 14 minuten 46 seconden:
Nog wat verder gegraven, en de DCB SMS is gebeurd op de dag dat ik Orange toegevoegd heb als billing method in mijn Google Play (nav een discussie op BeyondGaming over wat er nog mogelijk is via Tempo belwaarde).
Blijft echter vreemd dat ik niets kan vinden wat daarmee betaald zou zijn. In mijn gehele betaal/abonnement-geschiedenis van Google of YouTube is er gewoon niets dat wijst op die dag of dat bedrag. Ik dacht eventueel ook dat ze een betaalwijze van een lopend abonnement geswitcht hadden naar Orange, maar dan zou ik een creditering moeten zien om credit cards, en ook daar niets te zien.
Ook wel triestig dat je Support moet contacteren om je uitgaven te weet te komen. Ben nu op chat al een kwartier aan het wachten na "Ga niet weg, mijn collega neemt dit zo dadelijk over. " .
Toegevoegd na 14 minuten 46 seconden:
Nog wat verder gegraven, en de DCB SMS is gebeurd op de dag dat ik Orange toegevoegd heb als billing method in mijn Google Play (nav een discussie op BeyondGaming over wat er nog mogelijk is via Tempo belwaarde).
Blijft echter vreemd dat ik niets kan vinden wat daarmee betaald zou zijn. In mijn gehele betaal/abonnement-geschiedenis van Google of YouTube is er gewoon niets dat wijst op die dag of dat bedrag. Ik dacht eventueel ook dat ze een betaalwijze van een lopend abonnement geswitcht hadden naar Orange, maar dan zou ik een creditering moeten zien om credit cards, en ook daar niets te zien.