Wij zijn al ettelijke jaren EDP klant, en willen dat liefst zo houden.
Wat lijkt jullie de beste aanpak om deze verhuis enerzijds zo kostenefficiënt te realiseren? Om puur praktische redenen zou ik wel graag op de oude + de nieuwe locatie tegelijkertijd maar wel tijdelijk internet hebben. Ik heb een FB in reserve die als extra kan ingezet worden. De VOIP lijnen die gekoppeld zijn aan onze huidige FB (VOIP van EDP zelf + geporteerd nummer eraan gekoppeld, en enkele OVH nummers) zijn niet zo belangrijk: zolang die werken op 1 locatie volstaat dat.
Contactname met de EDP helpdesk leverde enkel een link op naar de verhuispagina. Ik kan daar behalve het nieuwe adres enkel een verhuisdatum opgeven, dus ik vermoed dat ze op de gevraagde datum afsluiten op de ene locatie en aansluiten op de andere?..
Gezien de gratis activatie voor VDSL XL bij EDP was mijn eerste idee om gewoon een extra nieuwe aansluiting te vragen, maar dan zit ik wat in de knoop met mijn huidige EDP telefoonnummer (en het eraan gekoppelde ex-Px-vaste-lijn-nummer): deze wil ik absoluut niet kwijt geraken....
Dus -werkbare- suggesties zijn welkom