Iemand dit al voor gehad ?
Ik heb hier een laptop staan die maar niet wil inloggen op een ms account(ik krijg office niet geactiveerd), ik krijg telkens een block omdat er teveel verkeerde wachtwoorden zijn ingevuld... ook wanneer ik dat wachtwoord verander met account herstel.
Het rare is dat op andere toestellen ik wel perfect kan inloggen op dat microsoft account.
Een andere gebruiker aanmaken op die latop lost het probleem ook niet op.
microsoft account geblokkeerd -te veel verkeerd wachtwoord
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 232 keer
- Bedankt: 130 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Voor wat het waard is maar toch ...
Heb dat al 1X voor gehad met de laptop van mijn zuster.
Ik heb het kunnen oplossen door 1. Office volledig te verwijderen en daarna een herstel installatie van windows uit te voeren met behoud van bestanden (maar de belangrijkste zaken toch op een externe hdd eerst overgezet).
Nadien Office er terug op en bingo maar vraag me niet waarom.
Al geprobeerd op te starten in veilige modus met netwerkverbinding en dan proberen in te loggen op de account?
Succes.
Heb dat al 1X voor gehad met de laptop van mijn zuster.
Ik heb het kunnen oplossen door 1. Office volledig te verwijderen en daarna een herstel installatie van windows uit te voeren met behoud van bestanden (maar de belangrijkste zaken toch op een externe hdd eerst overgezet).
Nadien Office er terug op en bingo maar vraag me niet waarom.
Al geprobeerd op te starten in veilige modus met netwerkverbinding en dan proberen in te loggen op de account?
Succes.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 113 keer
Verwijder in Windows eens alle bewaarde credentials (referentiebeheer zoeken in start menu).
Soms willen die van verschillende apps (Outlook, Onedrive...) niet meespelen en zorgen zo voor foute logons.
Soms willen die van verschillende apps (Outlook, Onedrive...) niet meespelen en zorgen zo voor foute logons.