In mijn appartementsgebouw ligt fiber tot in de kelder.
Ik zou willen overstappen van Telenet naar Fastfiber. Volgens de support van Fastfiber zouden hun Proximustechniekers (ze werken dus met Proximus versta ik hieronder), de aansluiting van kelder naar mijn appartement op eerste verdieping in orde brengen.
Iemand hier ervaring mee wat er dan juist nog gelegd wordt? (Ter info: ik heb geen telefoonkabel meer in mijn appartement).
[Mod] afgesplitst
Fastfiber: hoe verloopt de installatie?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 91 keer
https://www.proximus.be/nl/id_cr_fiber_ ... ation.html
Ik veronderstel dat je in de voorlaatste situatie zit. Dan wordt de fiberkabel rechtstreeks naar uw appartement getrokken via bestaande schachten. In uw appartement wordt dan de ONTP geplaatst.
Zit je in de laatste situatie, dan wordt er sowieso een floorbox per verdieping voorzien en wordt de kabel van daaruit naar uw appartement getrokken.
Ik veronderstel dat je in de voorlaatste situatie zit. Dan wordt de fiberkabel rechtstreeks naar uw appartement getrokken via bestaande schachten. In uw appartement wordt dan de ONTP geplaatst.
Zit je in de laatste situatie, dan wordt er sowieso een floorbox per verdieping voorzien en wordt de kabel van daaruit naar uw appartement getrokken.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 7 keer
Bedankt voor het snelle antwoord. Dus als ik het goed begrijp dan is FastFiber het eindproduct, maar ze gebruiken de infrastructuur van Proximus. En de Proximus techniekers zorgen voor de verbinding van kelder naar m'n appartement?Fallschirmjaeger schreef: 23 jun 2024, 08:18 https://www.proximus.be/nl/id_cr_fiber_ ... ation.html