[Te koop] Zomeropruiming
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 213 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hallo
Tijdens het opruimen heb ik een aantal zaken gevonden die ik niet meer gebruik. Hieronder een oplijsting met een minimumprijs, maar dit is bespreekbaar aangezien het allemaal wat ouder gerief is. Hoogste bod na 48h wint. Opbieden per 1 EUR
1. MSI B250M pro-vd + Intel i7 6700k + 2x crucial pc4-2133P-UBB-11 DDR4 8B memory + Noctua NH-D9L
In gebruik geweest in een PC die dienst deed als videoserver. Processor zit op het motherboard met koeling erop. In te bouwen in een case met een voeding en storage
Minimumprijs: 50 EUR
2. Intel® Gigabit CT Desktop Adapter Series 1Gbps PCIe EXPI9301CT
Minimumprijs: 10 EUR
3. Ubiquiti Nanostation Loco M2
Aantal keer gebruikt in testopstelling. Zit nog in de doos.
Minimumprijs: 20 EUR
4. 2x Proximus WiFi Bridge
Gebruikt om een WiFi bridge tussen TV Decoder en BBox op te zetten
Minimumprijs: 15 EUR
5. AVM FRITZ!Box 7340
6. Cisco SG200-26P
26-poorts Gigabit switch met PoE
Minimumprijs: 60 EUR
7. Linksys LGS124P
24 poorts switch met PoE+
Minimumprijs: 75 EUR
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: Graag afhalen, indien mogelijk verzending via BPost. Verzendkosten voor de koper
Tijdens het opruimen heb ik een aantal zaken gevonden die ik niet meer gebruik. Hieronder een oplijsting met een minimumprijs, maar dit is bespreekbaar aangezien het allemaal wat ouder gerief is. Hoogste bod na 48h wint. Opbieden per 1 EUR
1. MSI B250M pro-vd + Intel i7 6700k + 2x crucial pc4-2133P-UBB-11 DDR4 8B memory + Noctua NH-D9L
In gebruik geweest in een PC die dienst deed als videoserver. Processor zit op het motherboard met koeling erop. In te bouwen in een case met een voeding en storage
Minimumprijs: 50 EUR
2. Intel® Gigabit CT Desktop Adapter Series 1Gbps PCIe EXPI9301CT
3. Ubiquiti Nanostation Loco M2
Aantal keer gebruikt in testopstelling. Zit nog in de doos.
Minimumprijs: 20 EUR
4. 2x Proximus WiFi Bridge
Gebruikt om een WiFi bridge tussen TV Decoder en BBox op te zetten
Minimumprijs: 15 EUR
5. AVM FRITZ!Box 7340
6. Cisco SG200-26P
26-poorts Gigabit switch met PoE
Minimumprijs: 60 EUR
7. Linksys LGS124P
24 poorts switch met PoE+
Minimumprijs: 75 EUR
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: Graag afhalen, indien mogelijk verzending via BPost. Verzendkosten voor de koper
-
- Administrator
@bartlimb Nr 1 is voor jou! Ik kijk even op hoeveel dit zal komen qua bpost en stuur je een PM
@Nordic De switch is voor jou aan 75 EUR. Spreken we even af via PM qua transport?
@svdp Ik zal even moeten zoeken naar de stroomadapter. Ik dacht deze erbij te hebben. Ik laat je iets weten als ik hem teruggevonden heb
@Nordic De switch is voor jou aan 75 EUR. Spreken we even af via PM qua transport?
@svdp Ik zal even moeten zoeken naar de stroomadapter. Ik dacht deze erbij te hebben. Ik laat je iets weten als ik hem teruggevonden heb

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 12 keer
- Recent bedankt: 2 keer
PM gestuurd. Als het goed is zou ik hem eens ophalen na het werk.BertG3 schreef: 08 jun 2024, 09:22 @Nordic De switch is voor jou aan 75 EUR. Spreken we even af via PM qua transport?
-
- Administrator
Ik heb een compatibele adapter gevonden voor de Fritz!Box.
De Cisco switch, de Ethernet adapter, de wifi bridges en de Ubiquiti antenne zijn ook nog beschikbaar.
De Cisco switch, de Ethernet adapter, de wifi bridges en de Ubiquiti antenne zijn ook nog beschikbaar.
-
- Administrator
Dag wied, excuses voor het late antwoord. Dat is perfect! Bpost komt op 5 euro naar een afhaalpunt en 6,65 naar een adres. Stuur je even een PB voor verdere afhandeling?
Dag Runne_Pil
Voor jou ook in orde! Bpost komt op 5 euro naar een afhaalpunt en 6,65 naar een adres. Stuur je even een PB voor verdere afhandeling?
Dan enkel nog de Fritz!Box, de Cisco switch en de Ethernet adapter beschikbaar.
-
- Administrator
Het is wat moeilijk qua breedte en stevigheid
Ik kijk volgende week op het werk als ik er eentje vind.
Van waar ben je? Anders kijk ik of ik hem kan langsbrengen

Van waar ben je? Anders kijk ik of ik hem kan langsbrengen