Zijn er nog mensen die constant brieven krijgen ivm burgerbevraging statistiek vlaanderen.
Staat in de brief dat deelname vrijwillig is maar als je niet deelneemt krijg je deze brief telkens terug.
Dit is al de 3de brief die ik hierover ontvang.
Dat overheden daar eens op besparen ipv constant mensen hier mee lastig te vallen doe niet willen mee doen.
Statistiek Vlaanderen
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
Ja, een tijdje geleden ook gekregen. Ook niet op gereageerd maar blijven sturen tot ik toch maar ingevuld heb.
Was wel begonnen met een persoonlijk bezoek voor een in te vullen , dacht een keer kan wel.
Maar was al 3 de keer toen ik niet meer heb ingevuld maar toen de 3 of 4 keer toch maar omdat ze blijven aandringen.
Maar nu al een tijdje niets meer, zijn wel verhuisd ondertussen ( niet om hier vanaf te zijn) ,maar hebben toch mijn emailadres.
Maar vinden zeker genoeg.
Was wel begonnen met een persoonlijk bezoek voor een in te vullen , dacht een keer kan wel.
Maar was al 3 de keer toen ik niet meer heb ingevuld maar toen de 3 of 4 keer toch maar omdat ze blijven aandringen.
Maar nu al een tijdje niets meer, zijn wel verhuisd ondertussen ( niet om hier vanaf te zijn) ,maar hebben toch mijn emailadres.
Maar vinden zeker genoeg.