![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vermits Apple geen nieuwe basis iPad aangekondigd heeft en ik geen zin heb om een 2 jaar oude basis iPad als nieuw te kopen, dacht ik er aan om mijn iPad Air door te schuiven naar de dochter en zelf naar een nieuwe te kijken. Gisteren heeft Apple de nieuwe iPad Air en Pro aangekondigd.
De nieuwste Pro vind ik TE kostelijk, maar de Air vind ik wel prijs/kwaliteit altijd een zeer goede iPad. Echter begon toch ook eens te vergelijken met de vorige iPad Pro die je nog bij resellers kan vinden voor zo'n 150€ meer dan de laatste nieuwe Air:
https://www.apple.com/benl/ipad/compare ... -air-11-m2
De chip is dezelfde: de M2. Ik veronderstel dus dat de ondersteuning pas op zelfde moment zal ophouden.
De Pro heeft wel 120hz, betere speakers, meer micro's, meer nits, FaceID ipv TouchID, betere camera, ...
Het enige "vernieuwende" dat de Air wel heeft tov de vorige Pro is de "voelbare feedback". Ik heb nog niet helemaal door waar dit precies nuttig is of waarvoor het precies dient.
Wat zouden jullie kiezen van deze 2? Mij lijkt de vorige Pro een betere deal als ik alles in beschouwing neem of zie ik iets over het hoofd?