Ouders hun internet plat via proximus fiber gisteren in namiddag.
Proximus wist hen te zeggen, ze niet alleen waren (al hebben buren perfect proximus fiber werkende).
Mensen van 70jr. Dus avond zonder tv/internet ca va…
Hier zei proximus. Reken er niet op zal opgelost geraken in weekend.
Als niet in orde is tegen woensdag :o!
Bel nog es en dan hebben we hopelijks al meer zicht op een oplossing.
Paniek daar natuurlijk.
Iemand ideeën voor een tijdelijke oplossing?
Ik dacht aan tadaam.
Maar zal dan ten vroegste dinsdag of woensdag levering zijn vermoed ik… En bon kan ook opgelost zijn tegen dan…
Is er ergens een datasim? Esim? Met veel data om streaming te doen? Heb denk ik nog ergens een mifi liggen als ik es zoek…
Probleem is dus ook dat je niet weet voor hoe lang dit allemaal zal zijn…
Maar de 10 of 20gb (mijn vader ging nakijken) voor 4g op hun gsm abo gecombineerd zal hen niet veel verder helpen vrees ik.
Alle ideeën welkom!
Internet down voor 1-2 weken (wie weet)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 93 keer
Als hun gsm’s in hetzelfde pack zitten als hun internet en tv, dan kan Proximus daar een 1Tb bundel op activeren. Gsm’s kunnen dan als hotspot gebruikt worden.
Tv kunnen ze dan ook via de Pickx app bekijken, die zit standaard inbegrepen.
Tv kunnen ze dan ook via de Pickx app bekijken, die zit standaard inbegrepen.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 3 keer
Is niet het geval. Maar wel goed om te weten!
Heb al gezien dat prox unlimited mobile 50€ kost voor een maand. Ontvangst is wel niet super binnen wegens nieuwbouw. Maar is mogelijks een optie…
Heb al gezien dat prox unlimited mobile 50€ kost voor een maand. Ontvangst is wel niet super binnen wegens nieuwbouw. Maar is mogelijks een optie…
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 349 keer
- Bedankt: 479 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Over welke regio gaat het ?
Er was gisteren een 'major fibercut' bij Proximus, voor zover ik het heb begrepen ergens in de kempen.
Voor 'ons, professionele klant' was het rond halfvier opgelost.
J.
Er was gisteren een 'major fibercut' bij Proximus, voor zover ik het heb begrepen ergens in de kempen.
Voor 'ons, professionele klant' was het rond halfvier opgelost.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
- Bedankt: 503 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Als je niet te ven van de NL grens woont kan je een vodafone prepaid sim nemen. Daar heb je een bundel die onbeperkt is voor een week aan €14.
Maar misschien eens een luisteren bij proximus zelf of ze even de data op onbeperkt kunnen zetten op hun gsm als tegemoetkoming.
Als je bij het A-merk klant bent mag je toch wat meer service verwachten dan "misschien komt het wel eens in orde, bel anders terug over een week".
Maar misschien eens een luisteren bij proximus zelf of ze even de data op onbeperkt kunnen zetten op hun gsm als tegemoetkoming.
Als je bij het A-merk klant bent mag je toch wat meer service verwachten dan "misschien komt het wel eens in orde, bel anders terug over een week".
-
- Plus Member
Regio Aalst.
Maar hebben buren bij proximus, bij edpnet, … niemand problemen. Dus kan geen hardware/rop probleem zijn want zitten allemaal op zelfde glasvezel/aansluitingsputje.
Vind ook raar.
Is ook enkel bbox die rood geeft op wan.
Op nokia otp staat zowel power als ge1 op groen.
Hun gsm zitten niet bij proximus, dus daar kan proximus niet veel geven. Behalve moesten ze extra abo tijdelijk geven.
Ga anders maandag es voor hen bellen naar proximus en doen alsof ik mijn vader ben
.
Dit weekend gaan ze wel overleven met 4g op hun gsm. Maar is maar korte termijn oplossing natuurlijk.
Moeten gsm ook al bij raam gaan zetten om 2 bar ontvangst te krijgen op gsm…
Maar hebben buren bij proximus, bij edpnet, … niemand problemen. Dus kan geen hardware/rop probleem zijn want zitten allemaal op zelfde glasvezel/aansluitingsputje.
Vind ook raar.
Is ook enkel bbox die rood geeft op wan.
Op nokia otp staat zowel power als ge1 op groen.
Hun gsm zitten niet bij proximus, dus daar kan proximus niet veel geven. Behalve moesten ze extra abo tijdelijk geven.
Ga anders maandag es voor hen bellen naar proximus en doen alsof ik mijn vader ben
Dit weekend gaan ze wel overleven met 4g op hun gsm. Maar is maar korte termijn oplossing natuurlijk.
Moeten gsm ook al bij raam gaan zetten om 2 bar ontvangst te krijgen op gsm…
-
- Plus Member
Natuurlijk 
Ze hebben net telefoon gekregen dat technicus maandagochtend langskomt.
Proximus opnieuw bevestigd probleem bij hen ligt.
Technicus die langskomt wil nog niet zeggen opgelost is. Maar is toch stap… lol
Ze hebben net telefoon gekregen dat technicus maandagochtend langskomt.
Proximus opnieuw bevestigd probleem bij hen ligt.
Technicus die langskomt wil nog niet zeggen opgelost is. Maar is toch stap… lol