Hier bij mij met FF is het lettertype van UB anders voor of na het inloggen.
Is dat normaal, is daar iets aan te doen?
Ik vind de leesbaarheid/het lettertype voor het inloggen aangenamer.
Lettertype UB wel/niet aangemeld?
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 751 keer
- Bedankt: 252 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Bedoel je de grootte want het lettertype blijft bij mij altijd Roboto?
Je kan in Firefox een stukje tekst selecteren, dan op F12 drukken en in dat paneel links het 'Inspector' tabblad selecteren en dan helemaal rechts heb je een andere reeks tabbladen zoals Rules en Layout, en daar kan je op het Fonts tabblad (eventueel eerst op neerwaarts pijltje klikken) zien welke fonts waar gebruikt worden als je je muis over de fontnaam houdt.
Ik gebruik de "My Filter" mogelijkheden van uBlock Origin om eigen styling op sites te zetten, vooral voor fonts en hun groottes.
Je kan in Firefox een stukje tekst selecteren, dan op F12 drukken en in dat paneel links het 'Inspector' tabblad selecteren en dan helemaal rechts heb je een andere reeks tabbladen zoals Rules en Layout, en daar kan je op het Fonts tabblad (eventueel eerst op neerwaarts pijltje klikken) zien welke fonts waar gebruikt worden als je je muis over de fontnaam houdt.
Ik gebruik de "My Filter" mogelijkheden van uBlock Origin om eigen styling op sites te zetten, vooral voor fonts en hun groottes.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1067 keer
- Bedankt: 674 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Ik zie geen verschil (met Firefox op Linux), maar gezien font rendering aan zoveel kan liggen... welke browser/OS gebruik je?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
- Bedankt: 761 keer
Wel interessant, want jij krijgt na het aanmelden een Serif font (Times New Roman?), terwijl ik een Sans Serif font zie op classic.
Ik zie jouw font ook terwijl de pagina laadt, maar eenmaal de CSS ingeladen is verandert mijn font.
Ik zie jouw font ook terwijl de pagina laadt, maar eenmaal de CSS ingeladen is verandert mijn font.
-
- Crew support
- Uitgedeelde bedankjes: 184 keer
- Bedankt: 311 keer
Zou het kunnen (ik ken er niet zoveel van) dat er een fallback font gebruikt wordt, omdat het 'standaard' font niet gevonden kan worden? Classic en Modern thema hebben precies andere fallback fonts.
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 751 keer
- Bedankt: 252 keer
Bij het ophalen van Roboto via een link naar google wordt een display=swap parameter meegegeven die de tekst eerst met een fallback font laat verschijnen totdat Roboto is ingeladen.
Het leegmaken van de webbrowser cache had Ernie misschien wat kunnen helpen om Roboto sneller te laden als die volzat?
Het leegmaken van de webbrowser cache had Ernie misschien wat kunnen helpen om Roboto sneller te laden als die volzat?