Hoe werkt de PX + app juist als je beheerder van de gsm nummers bent onder hetzelfde klantenummer/account.
Zie je in de PX + app alle nummers + verbruik en kan je deze beheren?
Heb je als beheerder meer rechten?
Mijn dochter is nu 12 jaar en had graag haar verbruik in de gaten gehouden vanuit de eigen PX + app.
Momenteel ben ik Orange klant waar dit tot voor kort nog mogelijk is.
Sinds twee maand is deze functie verdwenen waarvoor Orange een dossier aangemaakt heeft, helaas vinden ze het probleem niet.
Nu ja ik heb nog wel enkele andere reden om te switchen, vandaar mijn vraag richting PX gebruikers.
Iemand ervaring hiermee?
PX + app beheerder van meerdere GSM nummers
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 5 keer
Bij Mobile Vikings, die eveneens gebruik maken van het Proximus-netwerk kan je andere gebruikers via het klantenmenu beheersrechten geven tot de SIM-kaart.
In de app zijn dan de verschillende sim-kaarten zichtbaar.
Werkt heel eenvoudig en vlot instelbaar.
Als je moest overstappen. Laat gerust iets weten dan deel ik graag een viking-link.
In de app zijn dan de verschillende sim-kaarten zichtbaar.
Werkt heel eenvoudig en vlot instelbaar.
Als je moest overstappen. Laat gerust iets weten dan deel ik graag een viking-link.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 93 keer
- Recent bedankt: 1 keer
https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... ximus.html
Wat kan een beheerder, wat een gebruiker, wat een lid?
Als beheerder kan je in MyProximus:
Je facturen of aanrekeningen beheren, verbruik nagaan van al je producten en gsm's uit je pack.
Gratis en betalende opties voor alle producten en gsm’s uit je pack instellen en goedkeuren.
Toegang krijgen tot de voordelen van Enjoy! en van Family life.
Toegang krijgen tot TV, Pickx, Cloud, My e-Press, enz. en deze delen met de gebruikers uit je pack.
Leden toevoegen aan jouw Mijn Proximus familie en instellen wie, samen met jou, beheerder in MyProximus mag zijn.
Wat kan een beheerder, wat een gebruiker, wat een lid?
Als beheerder kan je in MyProximus:
Je facturen of aanrekeningen beheren, verbruik nagaan van al je producten en gsm's uit je pack.
Gratis en betalende opties voor alle producten en gsm’s uit je pack instellen en goedkeuren.
Toegang krijgen tot de voordelen van Enjoy! en van Family life.
Toegang krijgen tot TV, Pickx, Cloud, My e-Press, enz. en deze delen met de gebruikers uit je pack.
Leden toevoegen aan jouw Mijn Proximus familie en instellen wie, samen met jou, beheerder in MyProximus mag zijn.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 2 keer
Verbruik opvolgen, is dit in real-time of maandelijks op het factuur?Fallschirmjaeger schreef: 19 apr 2024, 12:14
De bedoeling is enkel het verbuik (belminuten en data) kunnen opvolgen.
De gevoerde gesprekken kan ik later zien op het factuur.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 7 keer
Dit is in real-time.Kristof Mertens schreef: 19 apr 2024, 13:26Verbruik opvolgen, is dit in real-time of maandelijks op het factuur?Fallschirmjaeger schreef: 19 apr 2024, 12:14
De bedoeling is enkel het verbuik (belminuten en data) kunnen opvolgen.
De gevoerde gesprekken kan ik later zien op het factuur.