Wat is jullie statement over momenteel nog een Nintendo switch aan te kopen.
Wetende dat 2025 maart de nieuwe zou uitkomen.
Welke versie, gewone V2 of OLED
Ps als iemand een te koop heeft PM/DM me maar.
Groetjes
Nintendo switch
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 65 keer
Goh, de switch hangt heel erg af van je use case, ik heb het vnl gekocht voor cooperatief met de kids te gamen en voor het grote aanbod kwalitatieve nederlandse games (handig voor de kleinste die nog geen Engels kan). Voor solo heb ik voor mijzelf een steamdeck want ik ben toch eerder een PC gamer.
Persoonlijk zou ik op dit moment geen nieuwe switch meer kopen maar zien of ik op de 2hands markt iets vind.
Persoonlijk zou ik op dit moment geen nieuwe switch meer kopen maar zien of ik op de 2hands markt iets vind.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 101 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Vind op 2de hands de prijzen soms beetje te zijn gezien leeftijd van de console en 0 garantie 8/10 gevallen.
Hier voor Mario kart vnl.
Wie weet heeft een UBr nog een liggen voor leuk prijsje
Hier voor Mario kart vnl.
Wie weet heeft een UBr nog een liggen voor leuk prijsje
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 453 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Mijn kinderen hadden samen eentje gekocht en bij de scheiding is die mee gegaan naar het huis van de mama.
Ik heb er dan zelf eentje gekocht voor bij mij, maar 2de hands. Ik vond de nieuwprijs ook te hoog.
Het leuke was dat er een 3de joycon bij zat.
Waar je op moet letten is niet geloven dat er elevendertig spellen bij zitten want gedownloade games hangen aan een account.
De oled zou een beter scherm hebben, maar bij ons wordt er zelden zonder TV mee gespeeld, dus dat maakt totaal niet uit.
Bij ons is het ook voornamelijk maria kart en Luigi's mansion vond ik ook een heel leuk spel, maar dat is voor een enkele speler.
Ik heb er dan zelf eentje gekocht voor bij mij, maar 2de hands. Ik vond de nieuwprijs ook te hoog.
Het leuke was dat er een 3de joycon bij zat.
Waar je op moet letten is niet geloven dat er elevendertig spellen bij zitten want gedownloade games hangen aan een account.
De oled zou een beter scherm hebben, maar bij ons wordt er zelden zonder TV mee gespeeld, dus dat maakt totaal niet uit.
Bij ons is het ook voornamelijk maria kart en Luigi's mansion vond ik ook een heel leuk spel, maar dat is voor een enkele speler.
-
- Elite Poster
Bedankt voor de tips , wat is beetje een eerlijke prijs voor beide modellen
Internet = EDPnet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 453 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Geen idee, ik heb de mijne een kleine 2 jaar geleden gekocht.
Nog een bedenking. Check even of de joycon's geen last heeft van de befaamde "joy drift".
Maar ik vind de standaard joycon's niet handig om mee te spelen en heb mezelf een kloon van de pro gekocht.
Nog een bedenking. Check even of de joycon's geen last heeft van de befaamde "joy drift".
Maar ik vind de standaard joycon's niet handig om mee te spelen en heb mezelf een kloon van de pro gekocht.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 698 keer
Ik heb nog een volledige uitrusting van de Switch 1,1 (die niet meer te hacken is, maar met LCD en verbeterde batterij), dus met dock en draagtas etc
Zal 'm eens bijeen zoeken.
Zal 'm eens bijeen zoeken.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 698 keer
Tussen de originele en de OLED is er nog een verbeterde versie uitgekomen, eentje met verbeterde batterij. Daar heeft Nintendo dan wel een gat in gedicht waardoor deze niet meer te hacken is. (is wel info van een kameraad, zelf nooit getest/gedaan)
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
-
- Elite Poster
Oh oké , eigenlijk V2 noemen ze die
Zoek een v2 of oled
Ideaal voor Mario kart
Zoek een v2 of oled
Ideaal voor Mario kart
Internet = EDPnet