De "new posts" pagina heeft geen paginatieknoppen.
Alsook staan er op dit moment maar 4 dingen in, wellicht is deze gefiltert op enkel vandaag?
search.php?search_id=newposts
De "new posts" pagina...
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 825 keer
- Bedankt: 533 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Kan je iets specifieker zijn in wat je verwacht?
De "new" page werkt voor mij zoals altijd... recente posts, al dan niet al gelezen.
De "new" page werkt voor mij zoals altijd... recente posts, al dan niet al gelezen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 209 keer
- Bedankt: 657 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Soms "cleant" de new posts pagina zich, ik had dat op een moment op elke zondag.
En wanneer dat gebeurt, ga ik ineens van een ganse bladzijde aan new posts, tot inderdaad enkel nog posts van die dag.
Ik vraag me af hoe het forum beslist dat een new post niet nieuw meer is.
"Gelezen" is alvast geen criterium; de gelezen posts blijven bij mij nog dagen aanwezig (behalve dus wanneer het forum beslist ns "ne kuis" te houden).
En wanneer dat gebeurt, ga ik ineens van een ganse bladzijde aan new posts, tot inderdaad enkel nog posts van die dag.
Ik vraag me af hoe het forum beslist dat een new post niet nieuw meer is.
"Gelezen" is alvast geen criterium; de gelezen posts blijven bij mij nog dagen aanwezig (behalve dus wanneer het forum beslist ns "ne kuis" te houden).
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1470 keer
- Bedankt: 1291 keer
- Recent bedankt: 5 keer
https://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=2628476
De new posts pagina kan wel degelijk pagina's hebben. Ik heb net ingelogd met een oude test account en er waren 20 pagina's New posts. Dan uitgelogd en terug ingelogd en 0 new posts.
Vraag is wel hoe hij ermee omgaat als je ingelogd blijft.
De new posts pagina kan wel degelijk pagina's hebben. Ik heb net ingelogd met een oude test account en er waren 20 pagina's New posts. Dan uitgelogd en terug ingelogd en 0 new posts.
Vraag is wel hoe hij ermee omgaat als je ingelogd blijft.