Beste Userbas'ers:
Heeft er iemand nog een Proximus wifi bridge liggen (TG 234 versie!) die weg mag voor een zacht prijsje?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Rune
[Gezocht] Proximus wifi bridge
Indien iemand anders gelijkaardigs heeft liggen, mag dit uiteraard ook.
Ik had als voorstel een wifi bridge van PX, omdat dit het eerste was dat me te binnen schoot.
Het is eigenlijk om in de achterste delen van het appartement ook internet te hebben. En daar het een oud appartement betreft ligt (en ook geen mogelijkheid) er geen coax/ kabelverbinding naar daar.
Alvast bedank!
Ik had als voorstel een wifi bridge van PX, omdat dit het eerste was dat me te binnen schoot.
Het is eigenlijk om in de achterste delen van het appartement ook internet te hebben. En daar het een oud appartement betreft ligt (en ook geen mogelijkheid) er geen coax/ kabelverbinding naar daar.
Alvast bedank!
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 601 keer
- Recent bedankt: 3 keer
de booster misschien, maar ik heb het hier over een wifi bridge.Runne_Pil schreef: 26 maa 2024, 13:54 De Wifi booster van PX was toch alleen maar te huur, en niet te koop?
(heb wel nog niet kunnen checken of ik ze nog heb, normaalgezien weet ik het morgen)
@Splitter
Excuses voor het ongemak, ik heb namelijk op de verkeerde persoon geantwoord. Het berichtje van de booster was niet voor jou bedoeld
. Ik ben weer eens té snel geweest...
.
Alvast bedankt voor de moeite!
Rune
Excuses voor het ongemak, ik heb namelijk op de verkeerde persoon geantwoord. Het berichtje van de booster was niet voor jou bedoeld

Alvast bedankt voor de moeite!
Rune