Hoe stopzetten?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
PeterD1
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 6 keer

Bericht

Hoi iedereen,

Vorig jaar even klant geweest bij Orange maar wegens problemen snel weer weggegaan.
Alles toen stopgezet en teruggestuurd.
Van april tot november niks gehoord tot ik plots weer facturen begon te krijgen.
Klantendienst gebeld en die vertelden me dat het internet/tv nog steeds actief was en dat ik het opnieuw moest stoppen via een mail van hen.
Duidelijk uitgelegd dat dit niet kon maar kreeg als antwoord dat er geen andere manier was en dat de factuur dan ging kwijtgescholden worden.
Maand daarna aanmaning wegens niet betaalde factuur.
Weer klantendienst gebeld, probleem uitgelegd maar kreeg als antwoord dat ik via een mail weer alles moest stopzetten en dat ik afgelopen maand moest betalen want ja was een actief abonnement…
Na een uitbrander van mij is de factuur kwijtgescholden dmv een creditnota met de opdracht alles terug te sturen. Proberen duidelijk te maken dat alles al lang teruggestuurd was maar snapte ze niet.
Het daar bij gelaten, weer even niks gehoord en nu weer een factuur voor internet/tv…
Ik weet niet wat daar allemaal intern fout loopt maar ik heb het gevoel dat ik nog 10x kan bellen en dit maar niet opgelost raakt.
Weet iemand hier raad mee?
Alvast bedankt!
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 471 keer
Recent bedankt: 3 keer

Bericht

doorsturen naar de ombudsdienst, en hopelijk heb je nog een bewijsje dat alles teruggestuurd is.
in ieder geval de facturen niet betalen, want je hebt geen diensten meer van hen... dat zij niet capabel zijn dat administratief in orde te houden, is niet jouw fout of probleem.
PeterD1
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 6 keer

Bericht

Al een geluk indertijd de track en trace van Bpost bijgehouden. Zal morgen contact opnemen met de ombudsdienst.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 133 keer

Bericht

Bij mij hebben ze ook 50 euro aangerekend(wifi comfort eco participatie) terwijl er niets actief stond in die factuurperiode.

Hoe ze dat daar doen ik snap het ook niet.