Hoi iedereen,
Vorig jaar even klant geweest bij Orange maar wegens problemen snel weer weggegaan.
Alles toen stopgezet en teruggestuurd.
Van april tot november niks gehoord tot ik plots weer facturen begon te krijgen.
Klantendienst gebeld en die vertelden me dat het internet/tv nog steeds actief was en dat ik het opnieuw moest stoppen via een mail van hen.
Duidelijk uitgelegd dat dit niet kon maar kreeg als antwoord dat er geen andere manier was en dat de factuur dan ging kwijtgescholden worden.
Maand daarna aanmaning wegens niet betaalde factuur.
Weer klantendienst gebeld, probleem uitgelegd maar kreeg als antwoord dat ik via een mail weer alles moest stopzetten en dat ik afgelopen maand moest betalen want ja was een actief abonnement…
Na een uitbrander van mij is de factuur kwijtgescholden dmv een creditnota met de opdracht alles terug te sturen. Proberen duidelijk te maken dat alles al lang teruggestuurd was maar snapte ze niet.
Het daar bij gelaten, weer even niks gehoord en nu weer een factuur voor internet/tv…
Ik weet niet wat daar allemaal intern fout loopt maar ik heb het gevoel dat ik nog 10x kan bellen en dit maar niet opgelost raakt.
Weet iemand hier raad mee?
Alvast bedankt!
Hoe stopzetten?
-
- Elite Poster
- Berichten: 5514
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 11:30
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 471 keer
- Recent bedankt: 3 keer
doorsturen naar de ombudsdienst, en hopelijk heb je nog een bewijsje dat alles teruggestuurd is.
in ieder geval de facturen niet betalen, want je hebt geen diensten meer van hen... dat zij niet capabel zijn dat administratief in orde te houden, is niet jouw fout of probleem.
in ieder geval de facturen niet betalen, want je hebt geen diensten meer van hen... dat zij niet capabel zijn dat administratief in orde te houden, is niet jouw fout of probleem.