EDPnet mobile via wifi?

Algemene discussies over telecommunicatie
Spink
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Bericht

In huis hebben wij altijd slechte GSM ontvangst gehad en op een bepaald moment zelfs een femtocell van Orange gekregen omdat het zo moeizaam ging. Dit heeft lange tijd redelijk goed gewerkt, maar sinds een tijdje gebruiken we de bellen over wifi optie die beter werkt.
Nu willen we veranderen van operator omdat Orange zijn prijzen maar blijft verhogen en overstappen naar EDPnet. Die gebruiken ook het Orange netwerk als ik mij niet vergis. Ik informeerde bij de helpdesk of ik via hen dan ook de mogelijkheid heb via wifi te bellen, maar dat blijkt niet te kunnen.
Heeft er iemand toevallig EDPnet mobile die kan bevestigen of dit klopt? Het verbaast me toch enigzins, want bv. bij Scarlet kan het wel ook al is dat de low budget dochter van Proximus.
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 97 keer

Bericht

EDPnet ondersteunt inderdaad geen VoWiFi momenteel. Hey Telecom (ook Orange netwerk) echter wel.
Spink
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Bericht

Ok, bedankt! Ik ga het even bekijken want VoWIFI is toch een must hier.
ahrand
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 25 keer

Bericht

Ik schat dat EDP ook niet zo lang meer bij Orange gaat blijven. Ze zullen vlug naar Proximus overstappen om uiteindelijk op hun eigen Citymesh netwerk te eindigen.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 295 keer
Bedankt: 492 keer

Bericht

Je kan eventueel bij MV terecht, zelfde (fiber)netwerk als PX aan lagere prijs en ook VoWIFI.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.