Klant heeft pakket van Telenet.
Hij wenst internet elders te nemen en TV te houden.
Blijkbaar kan dit niet simpel stopgezet worden aangezien eerst het pakket uiteen getrokken moet worden.
Daags nadien 4/1 blijkt dat per vergissing tv is stopgezet en al de rest behouden is gebleven.
Telenetklantendienst beweert dat dit niet meer actief gezet kan worden aangezien ze met een error in hun systeem zitten.
Voorstel is om klant naar winkel te sturen om digibox en digcorder binnen te doen en om digibox en digcorder opnieuw aan te vragen en thuis alles opnieuw te laten activeren.
Aangezien dat nogal omslachtig is wordt hiervoor technieker ingezet. Deze komt op 8/1 langs, maar heeft in zijn werkorder verkeerdelijk staan dat hij defecte toestellen moet vervangen. Hij moet verder en raadt aan alles opnieuw te laten activeren.
9/1 wordt na veel over-en-weer bellen de digibox opnieuw geactiveerd. Digicorder kan niet opnieuw geactiveerd worden omdat een collega het serienummer niet volledig had genoteerd.
Sindsdien en 15/1 vandaag de laatste keer is er al dagelijks ingebeld. Na 12 dagen zonder TV beweert Telenet dat dit nogal een moeilijk probleem is en dat de klant geduld moet hebben en zeker niet alle dagen bellen.
Kent er iemand op het forum toevallig een medewerker die dit probleem eens ter harte wil nemen?