Samsung Galaxy S24
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 97 keer
Nog 12 dagen (17/1) en dan is de S24 er.
Ik ben benieuwd, veel zaken zijn al bekend.
Er is nog de vraag of we de Snapdragon 8 Gen 3 krijgen, althans in de S24 Ultra.
Bron gerucht: https://www.sammobile.com/news/galaxy-s ... taly-leak/
De S24 Ultra zou wereldwijd de Snapdragon 8 Gen 3 hebben.
Er is nog een kans dat de S24+ misschien ook een Snapdragon 8 Gen 3 krijgt.
De S24 zou enkel de Exynos 2400 krijgen van Samsung zelf.
De S24 en S24+ zouden 50 euro goedkoper worden dan hun S23 voorganger.
De Ultra wordt misschien iets duurder.
Mogelijke prjzen:
Galaxy S24 128GB: €899
Galaxy S24 256GB: €959
Galaxy S24+ 256GB: €1,149
Galaxy S24+ 512GB: €1,269
Galaxy S24 Ultra 256GB: €1,449
Galaxy S24 Ultra 512GB: €1,569
Galaxy S24 Ultra 1TB: €1,809
https://techpulse.be/nieuws/454558/sams ... in-europa/
Mogelijke specs:
Ik heb nu een S22 Ultra, een downgrade van de S24 Ultra is de 5x zoom ipv 10x op de S22 en S23 Ultra.
Indien de S24+ ook een Snapdragon 8 Gen 3 kan het zijn dat ik misschien van een S22 Ultra naar een S24+ ga.
Ik ben benieuwd, veel zaken zijn al bekend.
Er is nog de vraag of we de Snapdragon 8 Gen 3 krijgen, althans in de S24 Ultra.
Bron gerucht: https://www.sammobile.com/news/galaxy-s ... taly-leak/
De S24 Ultra zou wereldwijd de Snapdragon 8 Gen 3 hebben.
Er is nog een kans dat de S24+ misschien ook een Snapdragon 8 Gen 3 krijgt.
De S24 zou enkel de Exynos 2400 krijgen van Samsung zelf.
De S24 en S24+ zouden 50 euro goedkoper worden dan hun S23 voorganger.
De Ultra wordt misschien iets duurder.
Mogelijke prjzen:
Galaxy S24 128GB: €899
Galaxy S24 256GB: €959
Galaxy S24+ 256GB: €1,149
Galaxy S24+ 512GB: €1,269
Galaxy S24 Ultra 256GB: €1,449
Galaxy S24 Ultra 512GB: €1,569
Galaxy S24 Ultra 1TB: €1,809
https://techpulse.be/nieuws/454558/sams ... in-europa/
Mogelijke specs:
Ik heb nu een S22 Ultra, een downgrade van de S24 Ultra is de 5x zoom ipv 10x op de S22 en S23 Ultra.
Indien de S24+ ook een Snapdragon 8 Gen 3 kan het zijn dat ik misschien van een S22 Ultra naar een S24+ ga.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Microsoft Surface Pro 8
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 741 keer
- Bedankt: 476 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Ik ben nieuwsgierig, dit jaar verloopt de lease op m'n S22U, dus misschien...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 291 keer
- Bedankt: 492 keer
Zijn de grootste wijzigingen in nieuwe modellen niet vooral op cameragebied te vinden? De toestellen zijn vaak meer dan snel genoeg en zoveel verandert er niet aan de apps waardoor ze zoveel krachtigere modellen vereisen. De topmodellen hebben dan ook een beter scherm en meer opslag, voor de rest zijn alle gsm's platte schijven waarmee je kan bellen, berichten sturen, opzoeken of foto's nemen.
Sterk inzoomen lijkt me ook geen dealbreaker want vaak betekent dat dat je de zwakheden van de kleinere sensor erg begint te zien. Als je zover moet inzoomen ga je beter dichterbij tenzij je een paparazzi bent
Ik heb momenteel een iPhone13Pro, de eerste GSM die foto's maakt die ik durf tonen. Zoomen gebruik ik enkel om teksten of wifipaswoorden snel te scannen want de kwaliteit is niet voldoende. De andere camera's zijn wel goed, beter dan ik verwacht had. Ik gebruik daardoor minder mijn echte camera die echter op kwaliteit nog altijd een stuk beter is ondanks dat het ook al een ouder model is.
Er zijn al 2 nieuwere generaties maar nog niet direct iets dat me zou doen overwegen om een andere te kopen. Het is afwachten welke verbeteringen er in komende generaties komen, vooral op cameragebied. Graag zou ik ook slow shutterspeeds zien die geen trucage zijn via software en ook meer AI toepassingen zullen ingebakken worden.
Wat me wel opvalt is dat Samsung haast even hoge prijzen vraagt voor deze modellen. Ik heb mijn GSM tweedehands gekocht al was hij praktisch nieuw, anders vond ik het ook teveel geld voor een platte schijf om mee te bellen en foto's te nemen. Maar zo'n topmodel went uiteraard snel en achteruit gaan is altijd moeilijker. Ik hoop dat mijn partner een topsamsumg krijgt opdat ik die eens zou kunnen vergelijken op gebied van fotografie, android heb ik al gehad en was eerder een reden om terug naar ios te gaan.
Sterk inzoomen lijkt me ook geen dealbreaker want vaak betekent dat dat je de zwakheden van de kleinere sensor erg begint te zien. Als je zover moet inzoomen ga je beter dichterbij tenzij je een paparazzi bent
Ik heb momenteel een iPhone13Pro, de eerste GSM die foto's maakt die ik durf tonen. Zoomen gebruik ik enkel om teksten of wifipaswoorden snel te scannen want de kwaliteit is niet voldoende. De andere camera's zijn wel goed, beter dan ik verwacht had. Ik gebruik daardoor minder mijn echte camera die echter op kwaliteit nog altijd een stuk beter is ondanks dat het ook al een ouder model is.
Er zijn al 2 nieuwere generaties maar nog niet direct iets dat me zou doen overwegen om een andere te kopen. Het is afwachten welke verbeteringen er in komende generaties komen, vooral op cameragebied. Graag zou ik ook slow shutterspeeds zien die geen trucage zijn via software en ook meer AI toepassingen zullen ingebakken worden.
Wat me wel opvalt is dat Samsung haast even hoge prijzen vraagt voor deze modellen. Ik heb mijn GSM tweedehands gekocht al was hij praktisch nieuw, anders vond ik het ook teveel geld voor een platte schijf om mee te bellen en foto's te nemen. Maar zo'n topmodel went uiteraard snel en achteruit gaan is altijd moeilijker. Ik hoop dat mijn partner een topsamsumg krijgt opdat ik die eens zou kunnen vergelijken op gebied van fotografie, android heb ik al gehad en was eerder een reden om terug naar ios te gaan.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 202 keer
- Bedankt: 529 keer
Ik denk eerlijk gezegd dat de evolutie een beetje op is ...
Budget toestellen worden alsmaar beter, midrange toestellen schurken steeds dichter naar de high-end toestellen toe en high-end toestellen krijgen enkel nog concurrentie van de nieuwe foliekes op de markt.
Langere software support & lagere prijzen voor high-end toestellen is de volgende evolutie imho.
Budget toestellen worden alsmaar beter, midrange toestellen schurken steeds dichter naar de high-end toestellen toe en high-end toestellen krijgen enkel nog concurrentie van de nieuwe foliekes op de markt.
Langere software support & lagere prijzen voor high-end toestellen is de volgende evolutie imho.
-
- Administrator
Hopelijk! Er zijn een paar fabrikanten op de markt die "ok" zijn maar langere support ... yes please.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 3 keer
- Recent bedankt: 1 keer
De smartphones die zitten op hun gat, ze weten niet echt meer wat er mee te doen. Dan vinden ze maar iets uit zoals AI en ze doen alsof AI zo heilig is maar ik heb de google pixel 8 pro gehad en ik was echt niet overtuigd ze. Er zaten bv aan sommige andere dingens ook flinke limitaties aan en je moet uwe video telkens in de cloud gaan laten processen eerst, dat is toch iets dat je liever niet doet?
Ook de foto's vond ik niet zo wauw als je soms op youtube ziet. Ik zat bv in de mcdonalds en trok een foto van buiten en ik had zoiets van dit is toch niet indrukwekkend, kan ook aan het matte scherm liggen, dat scherm is ook niet wauw vindk, iPhone en Samsung zijn beter.
Ik heb nu de iPhone 15 pro max, mega goed toestel moet ik zeggen, betere video camera, de beste hebben ze en beter dan de S23 ultra die ik ook heb gehad. Naar het schijnt zou de S24 ultra een flinke video camera upgrade krijgen maar of dat het geval zal zijn???? Want dat zou me mss overtuigen om toch terug over te schakelen.
Wat ik nog wat mis bij de iPhone zijn aanpassingsmogelijkheden in hun foto's app enz... Ook een lange screenshot kan je alleen maar nemen in safari, ik moet soms omslachtig tewerk gaan om foto te bewerken.
De iPhone is beter hanteerbaar met 1 hand dan de S23 ultra. Mss de S24 ultra wat beter zal zijn, geen idee.
Ik had vooral eens een ander ontwerp verwacht, het is alsof je steeds hetzelfde toestel weer hebt.
Exynos komt er wel niet meer in maar ze zullen wel snapdragon nemen.
Ik heb dus gisteravond carnaval gefilmd 1u20 min en ik had 57% batterijduur over, is dat normaal? Ik dacht dat de iPhone max daar wat beter zou inscoren?
Ook de foto's vond ik niet zo wauw als je soms op youtube ziet. Ik zat bv in de mcdonalds en trok een foto van buiten en ik had zoiets van dit is toch niet indrukwekkend, kan ook aan het matte scherm liggen, dat scherm is ook niet wauw vindk, iPhone en Samsung zijn beter.
Ik heb nu de iPhone 15 pro max, mega goed toestel moet ik zeggen, betere video camera, de beste hebben ze en beter dan de S23 ultra die ik ook heb gehad. Naar het schijnt zou de S24 ultra een flinke video camera upgrade krijgen maar of dat het geval zal zijn???? Want dat zou me mss overtuigen om toch terug over te schakelen.
Wat ik nog wat mis bij de iPhone zijn aanpassingsmogelijkheden in hun foto's app enz... Ook een lange screenshot kan je alleen maar nemen in safari, ik moet soms omslachtig tewerk gaan om foto te bewerken.
De iPhone is beter hanteerbaar met 1 hand dan de S23 ultra. Mss de S24 ultra wat beter zal zijn, geen idee.
Ik had vooral eens een ander ontwerp verwacht, het is alsof je steeds hetzelfde toestel weer hebt.
Exynos komt er wel niet meer in maar ze zullen wel snapdragon nemen.
Ik heb dus gisteravond carnaval gefilmd 1u20 min en ik had 57% batterijduur over, is dat normaal? Ik dacht dat de iPhone max daar wat beter zou inscoren?
-
- Elite Poster
Hoezo ander ontwerp. Dan moet je voor die vouwbare gaan want de rest zijn allemaal hetzelfde ontwerp, een platte schijf.
Ja, de topmodellen proberen met een mooiere afwerking de exuberante prijs te vergoelijken maar veel mensen steken hun platte schijf in een hoesje. Als je platte schijf immers valt is het met veel kans een platte portefeuille als gevolg
Ja, de topmodellen proberen met een mooiere afwerking de exuberante prijs te vergoelijken maar veel mensen steken hun platte schijf in een hoesje. Als je platte schijf immers valt is het met veel kans een platte portefeuille als gevolg
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Plus Member
Ik heb gelezen dat de S24 plus scherm een upgrade zou krijgen, dat zou wel een dikke plus zijn toch als het ong hetzelfde is als de ultra.
En dan zit er ook zoveel verschil niet meer denk ik tussen de plus en de Ultra behalve het zoomen dan ofzo?
De plus ook een 4900mah batterij indien dat zou kloppen.
En dan zit er ook zoveel verschil niet meer denk ik tussen de plus en de Ultra behalve het zoomen dan ofzo?
De plus ook een 4900mah batterij indien dat zou kloppen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 81 keer
S24 zou mogelijk 7 jaar beveiliging en software updates krijgen.
https://www.nieuwemobiel.nl/011717/2277 ... dates.html
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Als dat waar is dan ga ik zeker gaan voor de S24Data technicus schreef: ↑13 jan 2024, 15:56 S24 zou mogelijk 7 jaar beveiliging en software updates krijgen.
-
- Plus Member
Ik zat er aan te denken om de S24 plus te nemen maar dan las ik dat ze bij die waarschijnlijk de camera's niet zouden aanpakken, alleen bij de Ultra zoude alle lenzen kunnen gebruiken voor de video camera. En nog iets dat mij een beetje zit tegen te houden is die exynos processor in de S24 en S24 plus, ik heb de S10 en S20 en S21 gehad en die batterijduur was niet goed toen.
Dus het zal hoogst waarschijnlijk den ultra worden.
Dus het zal hoogst waarschijnlijk den ultra worden.
-
- Elite Poster
Tegen dat die batterij begint af te geven heb je al 2 nieuwe gsm's
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 62 keer
- Bedankt: 89 keer
Ik denk dat @Rocky2014 het heeft over het feit dat Exynos processoren veel meer verbruiken dan de snapdragon varianten...
De S22 ging bij mij met Exynos bijna 1 dag mee, de S23 met snapdragon gaat bij mij 2 dagen mee...
De S22 ging bij mij met Exynos bijna 1 dag mee, de S23 met snapdragon gaat bij mij 2 dagen mee...
-
- Plus Member
Als die exynos even slecht is als bij de S20 en S21, velen gaan niet content zijn. Dat ding was snel plat bij mij.
S23 was de 1ste die deftig was voor zijn kleinere batterij erin.
Maar het is ook de software, als die beter geoptimaliseerd is dan gaat de batterijduur ook langer mee.
Morgen is het eindelijk zover.
Die 7 jaar upgrades zijn mooi meegenomen voor mensen die hun toestel langer houden al moet ik wel zeggen na 5 jaar het beste er wel af is.
Ik heb mijn ex S8 effe als reserve nu ook en sommige apps werken er niet meer op, andere krijgen geen updates meer, de batterij is vrij snel plat wat normaal is na al die oplaadbeurten en het toestel begint wel wat traag te worden. Dus 7 jaar is goed ze maar om echt nog te gebruiken niet echt, altijd goed wel om een reserve toestelleke nog te liggen hebben.
https://www.nieuwemobiel.nl/012904/2278 ... oomen.html
S23 was de 1ste die deftig was voor zijn kleinere batterij erin.
Maar het is ook de software, als die beter geoptimaliseerd is dan gaat de batterijduur ook langer mee.
Morgen is het eindelijk zover.
Die 7 jaar upgrades zijn mooi meegenomen voor mensen die hun toestel langer houden al moet ik wel zeggen na 5 jaar het beste er wel af is.
Ik heb mijn ex S8 effe als reserve nu ook en sommige apps werken er niet meer op, andere krijgen geen updates meer, de batterij is vrij snel plat wat normaal is na al die oplaadbeurten en het toestel begint wel wat traag te worden. Dus 7 jaar is goed ze maar om echt nog te gebruiken niet echt, altijd goed wel om een reserve toestelleke nog te liggen hebben.
https://www.nieuwemobiel.nl/012904/2278 ... oomen.html
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 323 keer
- Bedankt: 123 keer
De S21 (exynos ) is een kleine ramp kwa batterij, heel leuk al die bells and whistles van de galaxy reeks maar als je ze wilt aanzetten moet je steeds op je verbruik letten of je haalt het einde van de dag niet.
Daarom geen S24 meer voor mij, de Xiaomi 14 heeft een snapdragon, misschien koop ik die wel binnekort.
Daarom geen S24 meer voor mij, de Xiaomi 14 heeft een snapdragon, misschien koop ik die wel binnekort.
-
- Administrator
Hun update policy is toch niet om blij van te worden:
https://trust.mi.com/misrc/updates/phoneWe do our best to provide continuous security updates for our smartphones, covering the brands of Xiaomi, Redmi, and POCO. The security updates generally include the latest security patches, security vulnerability fixes, and other security improvements. Typically, we will maintain the security updates for at least 2 years after the first shipment of a certain device model.
-
- Elite Poster
Dat is natuurlijk ook waar de concurrentie speelt, updates worden steeds langer en langer gegeven.
Xiaomi geeft voor zijn flagships ook reeds 5jaar, wie weet breiden ze dit binnekort ook uit naar 7?
(Niet dat het voor mij van toepassing is, aangezien ik nooit zo lang met een gsm doe. )
Xiaomi geeft voor zijn flagships ook reeds 5jaar, wie weet breiden ze dit binnekort ook uit naar 7?
(Niet dat het voor mij van toepassing is, aangezien ik nooit zo lang met een gsm doe. )
-
- Elite Poster
Enkel S24 Ultra heeft de Snapdragon 8 Gen 3.
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Microsoft Surface Pro 8
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Microsoft Surface Pro 8
-
- Administrator
Die prijzen zijn toch compleet van de pot gerukt. Maar ik zie wel weer veel mensen die per direct kopen...
https://tweakers.net/nieuws/217590/sams ... a-aan.html
https://tweakers.net/nieuws/217590/sams ... a-aan.html
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 134 keer
- Bedankt: 105 keer
Ik heb ook een Ultra besteld voor een prijs van 617€, heb een members korting gekregen en dan nog een korting van 200€.
Ook nog een overname erbij van een Fold4 geeft een totale korting van rond 1200€.
Geen slechte deal zou ik zeggen voor de 1tb versie.
Ook nog een overname erbij van een Fold4 geeft een totale korting van rond 1200€.
Geen slechte deal zou ik zeggen voor de 1tb versie.
Internet via Mobile Vikings
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 81 keer
Addertje onder het gras? AI-functies Galaxy S24 maar tot eind volgend jaar gratis.
https://www.bright.nl/nieuws/1174714/ad ... ratis.html
https://www.bright.nl/nieuws/1174714/ad ... ratis.html
-
- Administrator
Ergens te verwachten. "De cloud" kost bakkenvol geld, gans dat "AI" gedoe nog meer qua energiegebruik.
Nu ze ook 7j updates gaan geven gaat er een inkomstenbron beginnen krimpen en kijken ze dus meer naar services ipv hardware sales (beetje zoals Apple doet)
Nu ze ook 7j updates gaan geven gaat er een inkomstenbron beginnen krimpen en kijken ze dus meer naar services ipv hardware sales (beetje zoals Apple doet)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 133 keer
Wel eens in de beschrijving kijken
Model: S24 Ultra (5G)
CPU: Qualcomm 888 (Laatste 10 Core)
Schermgrootte: 6,8 inch 4K volledig scherm
Batterij: 6800mAh Lithium-ionbatterij met hoge dichtheid
Taal: Engels, Russisch, Duits, Frans, Spaans, POOLS, Portugees, Italiaans, Arabisch, Hebreeuws, Turks, Noors, Koreaans, Japans en andere meertalige ondersteuning
Weergave: 1440*3200
Geheugen: 16GB RAM + 1TB ROM
een qualcomm 888 en android 13 hmmm
Model: S24 Ultra (5G)
CPU: Qualcomm 888 (Laatste 10 Core)
Schermgrootte: 6,8 inch 4K volledig scherm
Batterij: 6800mAh Lithium-ionbatterij met hoge dichtheid
Taal: Engels, Russisch, Duits, Frans, Spaans, POOLS, Portugees, Italiaans, Arabisch, Hebreeuws, Turks, Noors, Koreaans, Japans en andere meertalige ondersteuning
Weergave: 1440*3200
Geheugen: 16GB RAM + 1TB ROM
een qualcomm 888 en android 13 hmmm
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 7 keer
De innovatie bij de telefoonfabrikanten is precies toch wel ver zoek. Vroeger zag ik nog wel een reden om elke paar jaar een nieuwe telefoon te kopen, maar dat is toch echt wel op zijn eind gekomen. Samsung zou beter inzetten op een significate grotere batterij, zodat je hem niet meer alle dagen moet opladen, en die bijgevolg langer meegaat. maar dat is natuurlijk nadelig voor de verkoop...
-
- Elite Poster
Uiteindelijk blijft het een telefoon/computer die een aantal taken uitvoert. Huidige modellen zijn krachtig genoeg voor al die taken dus een nieuwe gsm levert niet veel winst meer op. De schermen zijn al zo groot dat ze zelf in 2 plooien wegens te onhandig. Verbetering zien we vooral op gebied van camera's maar ook hier is het formaat een beperking. AI zal nu een verkoopsargument worden waarbij je meer spreekt met/tegen je telefoon dan met je contacten of partner. Ik zie het al gebeuren op restaurant: zitten ze niet alleen beide meer naar hun scherm dan naar elkaar te kijken maar babbelen ze ook meer met anderen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 342 keer
- Bedankt: 452 keer
Als je de moeite doet om te lezen weet je wat je koopt, maar met 10% korting kan je niet sukkelenmarcvt63 schreef: ↑22 jan 2024, 05:51 wie durft dit te kopen?
https://nl.aliexpress.com/item/1005006443033531.html
Dit is geen Samsung-telefoon, dit is een Android-telefoon gemaakt door onze fabriek, dank u
Aandacht:
Vanwege het verschil in licht kan de werkelijke kleur van de telefoon enigszins afwijken van het scherm en de afbeelding. Kleurnamen worden alleen gebruikt om onderscheid te maken tussen individuele SKU's. Begrijp dat alsjeblieft. Dank je wel.
De batterijcapaciteit is typisch voor het fabriekslaboratorium, de specifieke laadsnelheid, de duur van het gebruik en andere gegevens, de werkelijke situatie zal enigszins verschillen als gevolg van het netsnoer, stroomadapter, omgevingstemperatuur. Wanneer de telefoon volledig leeg is en automatisch wordt uitgeschakeld, moet u uw telefoon langer dan 10 minuten opladen om op te starten. Het wordt aanbevolen om op te laden wanneer de batterij minder dan 20% is opgeladen.
Beschikbare geheugencapaciteit is onderworpen aan voorgeladen software
Productafbeeldingen en modellen, gegevens, functies, prestaties, specificaties, enz. Zijn alleen voor referentie. We kunnen de bovenstaande inhoud verbeteren. Voor details, gelieve te verwijzen naar het product en de productbeschrijving. Tenzij anders vermeld, zijn de gegevens op deze website onze interne testresultaten en worden de vergelijkingen vergeleken met onze producten.
De mobiele telefoon ondersteuning T-mobile,AT&T,Straight Talk,Cricket Wireless,Google Project Fi,Lycamobile,MetroPCS ,MintMobile,
Ondersteunt het Telecom CDMA-netwerk niet. (Bijvoorbeeld operators in de VS: Verizon,Sprint,U.S Cellular,Boost Mobile,FreedomPop,Ting)
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 62 keer
- Bedankt: 89 keer
De eerste reviews komen uit en daaruit blijkt dat de exynos chip niet moet onderdoen voor de snapdragon...
https://www.sammobile.com/news/galaxy-s ... n-8-gen-3/
https://www.sammobile.com/news/galaxy-s ... n-8-gen-3/
-
- Elite Poster
tweakers heeft ook zijn review uitgebracht.
https://tweakers.net/reviews/11752/7/sa ... laden.html
Helaas, zoals gevreesd, de modem van de exynos is niet zo zuinig, ondanks de grotere batterij gaat hij 11,1% minder lang mee dan het vorige model.
Voor mij persoonlijk zal het dus tussen de S23 en de Xiaomi 14 gaan. (of er zou binnen enkele maanden weer een 200euro cashback moeten aankomen zoals met de S23, dan wil ik de S24 nog eens overwegen)
Helaas, zoals gevreesd, de modem van de exynos is niet zo zuinig, ondanks de grotere batterij gaat hij 11,1% minder lang mee dan het vorige model.
Voor mij persoonlijk zal het dus tussen de S23 en de Xiaomi 14 gaan. (of er zou binnen enkele maanden weer een 200euro cashback moeten aankomen zoals met de S23, dan wil ik de S24 nog eens overwegen)
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 635 keer
- Bedankt: 432 keer
Ik heb de 1TB versie besteld met ferme korting.
€ 1809 als adviesprijs is inderdaad van de pot gerukt.
Maar als je er snel bij bent, kan je toch ferme kortingen scoren.
Ik kom zelf van een S21 ultra met 512GB opslag.
Vroeger had ik de Note 9 ultimate met 1TB (512 + 512 ).
Nu met fotografie ben ik toch blij dat ik terug naar 1TB kan gaan.
€ 1809 als adviesprijs is inderdaad van de pot gerukt.
Maar als je er snel bij bent, kan je toch ferme kortingen scoren.
Ik kom zelf van een S21 ultra met 512GB opslag.
Vroeger had ik de Note 9 ultimate met 1TB (512 + 512 ).
Nu met fotografie ben ik toch blij dat ik terug naar 1TB kan gaan.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 Crucial P5 1TB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Mobile: Samsung S21 Ultra 512GB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Provider: Telenet OneUP for 5.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Mobile: Samsung S21 Ultra 512GB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Provider: Telenet OneUP for 5.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
-
- Plus Member
Je wil het liefst kleinere smartphone?Gray schreef: ↑27 jan 2024, 19:51 tweakers heeft ook zijn review uitgebracht.
Exynos zuigt, de S24 zou ik nooit kopen, tis ook het enige toestel die geen upgrades heeft gekregen.
Ikzelf de Ultra genomen.
-
- Elite Poster
6.1 en 6.4" kan je bezwaarlijk klein noemen en niet iedereen wil de grootste hebben maar wel een toestel dat past binnen het gebruik... en je broekzak
1.800 EUR voor een platte schijf, dat zuigt pas.
1.800 EUR voor een platte schijf, dat zuigt pas.
-
- Elite Poster
Je heb nergens een bedrijf dat jou kortiing geeft.
Ik heb bv. Luminus, zij geven ook korting bij Samsung.
Of als je Telenet klant bent: https://www2.telenet.be/residential/nl/ ... galaxy-s24
Ik heb bv. Luminus, zij geven ook korting bij Samsung.
Of als je Telenet klant bent: https://www2.telenet.be/residential/nl/ ... galaxy-s24
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Microsoft Surface Pro 8
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console