Weet er iemand meer??
Alvast bedankt voor de info.

Dat zal wel over VoWiFi en VoLTE gaan…ghostboy1993 schreef:En ze zeggen ook iets over verbinding ,
ik hoop dat ze vooral de capaciteit op elke mast verbeteren of 1 of ander manier verhogen.
Soms voelt het netwerk druk en verzadigd aan ...
En ik hoop dat ze eindelijk in Genk ook 5G brengen , ik snap niet dat ze na hasselt in diepenbeek de 5G hebben geactiveerd en Genk nog STEEDS NIKS ! >:(
Dan is dat best jammer , Belgie is kei achter met 5Gghostboy1993 schreef: 27 dec 2023, 20:03 En ze zeggen ook iets over verbinding ,
ik hoop dat ze vooral de capaciteit op elke mast verbeteren of 1 of ander manier verhogen.
Soms voelt het netwerk druk en verzadigd aan ...
En ik hoop dat ze eindelijk in Genk ook 5G brengen , ik snap niet dat ze na hasselt in diepenbeek de 5G hebben geactiveerd en Genk nog STEEDS NIKS ! >:(
ghostboy1993 schreef: 02 jan 2024, 07:28 Terug on-topic : we zijn 2 Januari en van hun injectie nog niks te zien ....
In Hasselt, waar ik werk, heb ik ook pas sinds ergens in december 5G en dan hangt het nog af van waar ik het in gebouw sta.ghostboy1993 schreef: 27 dec 2023, 20:03 En ik hoop dat ze eindelijk in Genk ook 5G brengen , ik snap niet dat ze na hasselt in diepenbeek de 5G hebben geactiveerd en Genk nog STEEDS NIKS ! >:(
Hasselt snap ik wel dat je 5G hebt ( hoofdstad van limburg ) , daarna bereidde ze uit tot stevoort en kuringen dat snap ik ook maar wat ik niet kan snappe is dat ze dan heel diepenbeek centrum en wat verder al 5G hebben gezet ... ze konden beter Genk en Hasselt eerst 5G doen ipv diepenbeek ....svermassen schreef: 03 jan 2024, 10:03In Hasselt, waar ik werk, heb ik ook pas sinds ergens in december 5G en dan hangt het nog af van waar ik het in gebouw sta.ghostboy1993 schreef: 27 dec 2023, 20:03 En ik hoop dat ze eindelijk in Genk ook 5G brengen , ik snap niet dat ze na hasselt in diepenbeek de 5G hebben geactiveerd en Genk nog STEEDS NIKS ! >:(
En hier in Hechtel niets.
Maar dat was bij PxS ook niet hoor.
waarom? en wie is "ze" ?ghostboy1993 schreef: 03 jan 2024, 17:56 ze konden beter Genk en Hasselt eerst 5G doen ipv diepenbeek ....
Met " Ze " bedoel ik de operatoren ( proximus , orange Telenet/Base ).Splitter schreef: 03 jan 2024, 18:18waarom? en wie is "ze" ?ghostboy1993 schreef: 03 jan 2024, 17:56 ze konden beter Genk en Hasselt eerst 5G doen ipv diepenbeek ....
er zal ongetwijfeld enerzijds een kosten/batenanalyse gedaan zijn om te kijken waar de investeringen het meest logisch waren,
en anderzijds zal er ook wel rekening gehouden zijn met toestemmingen (het kan perfect zijn dat diepenbeek sneller toelating heeft gegeven voor de masten aan te passen dan genk)
vergeet ook niet dat er voor 5g verschillende nieuwe masten zullen nodig zijn omdat het gewoon een kleiner bereik heeft.
(en dat allemaal voor de perceptie van snelheidswinst dat in realiteit voor quasi niks nodig is in het dagelijkse gebruik....*)
* ik heb het dan over gebruik op een smartphone en niet voor bv autonome wagens et co
Heeft dat niet met (zend)vergunningen ook te maken? Of is dat puur technisch?ghostboy1993 schreef: 03 jan 2024, 17:56 Hasselt snap ik wel dat je 5G hebt ( hoofdstad van limburg ) , daarna bereidde ze uit tot stevoort en kuringen dat snap ik ook maar wat ik niet kan snappe is dat ze dan heel diepenbeek centrum en wat verder al 5G hebben gezet ... ze konden beter Genk en Hasselt eerst 5G doen ipv diepenbeek ....
En in Genk heb je niet genoeg middelbaar scholen met leerlingen die ook een smartphone hebben?Dizzy schreef: 04 jan 2024, 13:55 Diepenbeek is voor de studenten die wel wat data zullen verstoken.
Jazeker,cadsite schreef: 03 jan 2024, 18:44 Is er iemand die het verschil tussen 4G en 5G merkt behalve aan het icoontje of bij een speedtest?
Voor gewoon smartphone gebruik is dat toch compleet irrelevant?
Wat krijgen de Unlimited/70Gb klanten is de prijsvraagbeont schreef: 05 jan 2024, 18:16 Ik hoorde vandaag dat de basis mobiele abbonementen van proximus binnenkort naar 20GB gaan. (particulier) Ik denk dat we er wel gaan mogen vanuit gaan dat mobile vikings nog iets meer data zal bieden dan proximus gezien de doelgroep. (of toch minstens hetzelfde)
Leuk dat jij al een data injectie hebt gehadbuthead schreef: 10 jan 2024, 08:38 Hier PX mobiel
Staat in de app 10-> 12GB opeens voor mobiele data.
Hebben flex en laagste gsm abbo