app om userbase te volgen op mobiel
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 25 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Je kan in jouw webbrowser "toevoegen aan startscherm" of "installeren" in het menu kiezen. Ik denk niet dat userbase browser meldingen heeft, dus meldingen zal je niet krijgen. Je kan de website dan wel sneller openen.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 842 keer
- Bedankt: 537 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Ik gebruik Tapatalk. De mobiele website van phpbb is... Bah.
Veel te veel verspilling van ruimte, ik wil gewoon de tekst zien.
Veel te veel verspilling van ruimte, ik wil gewoon de tekst zien.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 231 keer
- Bedankt: 494 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Ik bezoek userbase enkel via een PC of iPad.
Typen op een smartphone vind ik een verschrikking, dus bezoek ik userbase niet want de kans dat ik wil reageren is te groot.
Typen op een smartphone vind ik een verschrikking, dus bezoek ik userbase niet want de kans dat ik wil reageren is te groot.

-
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 664 keer
De hele site, elk subforum en zelfs elk topic heeft z'n eigen RSS/Atom-feed (ow jong, wat voor archaïsche technologie is dat!).
Die kan je als "notificatie" gebruiken in RSS-readers (bvb Feedly).
app.php/feed
Er moet ook nog ergens een Feedburner-URL rondzweven ergens, maar die proxiet uiteindelijk toch gewoon dezelfde feed.
app.php/feed
Er moet ook nog ergens een Feedburner-URL rondzweven ergens, maar die proxiet uiteindelijk toch gewoon dezelfde feed.
-
- Crew support
- Uitgedeelde bedankjes: 144 keer
- Bedankt: 159 keer
Classic thema is compacter dan modern thema, waardoor er meer tekst op je scherm staat.devilkin schreef: 15 dec 2023, 16:38 Veel te veel verspilling van ruimte, ik wil gewoon de tekst zien.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 842 keer
- Bedankt: 537 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Ja, maar op een groot scherm wil ik het moderne thema 

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 345 keer
- Bedankt: 516 keer
Hoe kom je aan die feeds, de link geeft niets.meon schreef: 15 dec 2023, 19:11 De hele site, elk subforum en zelfs elk topic heeft z'n eigen RSS/Atom-feed (ow jong, wat voor archaïsche technologie is dat!).
app.php/feed
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 75 keer
Is dit nog mogelijk om per subforum een feed te kunnen opvragen? Deze link icm Inoreader (overgestapt van Feedly Classic) geeft voor mij persoonlijk iets te veel info mee. Ik zie per nieuwe post in hetzelfde topic een nieuwe lijn in de rss feed. Als dat tech onderwerpen zijn is dat geen probleem. Nu heb ik van de 18 nieuwe items in de laatste 4u, er 8 van het subforum "Maatschappelijke uitdagingen" (en hetzelfde onderwerp "Amerika onder President Trump").meon schreef: 15 dec 2023, 19:11 De hele site, elk subforum en zelfs elk topic heeft z'n eigen RSS/Atom-feed (ow jong, wat voor archaïsche technologie is dat!).
app.php/feed

TV:

ISP:

Tel.:

-
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 664 keer
Globale RSS-feed: app.php/feedJoskeVermeulen schreef: 2 maanden geledenIs dit nog mogelijk om per subforum een feed te kunnen opvragen?
Forums-feed: app.php/feed/forums
Nieuwe onderwerpen: app.php/feed/topics
Specifiek forum: app.php/feed/forum/{forum-id} waarbij {forum-id} je kan afleiden in de URL als je op de pagina van een forum staat
Specifieke thread: app.php/feed/topic/{topic-id} waarbij je het topic-ID kan afleiden van de URL als je op de titel klikt van een onderwerp (t=64869 hier bvb)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 345 keer
- Bedankt: 516 keer
De feed Nieuwe onderwerpen is anders dan de druk op de knop nieuwe berichten (UB-icoon).
Het zou goed zijn dat er een button is voor elke feed, ergens onderaan de topic/forum, want deze nuttige info verdwijnt anders weer in de massa.
Het zou goed zijn dat er een button is voor elke feed, ergens onderaan de topic/forum, want deze nuttige info verdwijnt anders weer in de massa.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 83 keer
Zelf gebruik ik de Globale feed (in iOS app News Explorer) en filter ik alles met “Maatschappelijke uitdagingen” in de titel er uit. Veel rustiger