Heb hier een nieuwe simracing set van logitech op overschot. Staat hier al een tijdje in de originele dubbele dozen(bruine doos met daarin de gekleurde logitech doos met opschrift) Had deze voorzien als sim setup voor de vouw maar bij gebrek aan interesse eenmalig uitgepakt en na halve dag terug in de doos gestoken. De set werkt op ps4 ps5 en pc! Daar ik zelf over een meer professionele simrig beschik heeft het geen nut om deze setup nog te houden. De laagste huidige nieuwprijs die ik terugvind is 239Euro(bij logitech zelf 269Euro https://www.logitechg.com/nl-be/product ... 00112.html ). De set mag weg voor 200Euro vaste prijs. Liefst afhalen bij mij thuis te Sint Gillis - Dendermonde(na afspraak via pm) of indien in de buurt(max 10km) wil ik ze eventueel komen brengen.
De set wordt ook mondeling aangeboden in mijn vriendenkring doch ik denk niet dat daar echt nog interesse is wegens reeds meer gebruik van pro materiaal.
[Te koop] Logitech G29 Driving Force
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 26 keer
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 26 keer
Aangezien er geen reactie komt op een vaste prijs mag er dus geboden worden.....ik zet wel geen einddatum en beslis zelf wanneer het naar mijn mening voldoende is(met andere woorden wanneer een bod naar mijn mening aanvaardbaar is gezien de nieuwstaat en de op moment van het bod geldende laagste nieuwprijs). Ter info momenteel is de laagste prijs die courant te vinden is online rond de 230Euro(daar waar bij logitech zelf het nog steeds 319euro is).
Afhalen geniet de voorkeur of indien niet te ver van Dendermonde kan ik het wel gratis brengen. Wordt afgesproken wanneer er een aanvaardbaar bod is.
Afhalen geniet de voorkeur of indien niet te ver van Dendermonde kan ik het wel gratis brengen. Wordt afgesproken wanneer er een aanvaardbaar bod is.