Anyway, oude TV (UE65KU6400) pastte niet op een Samsung Studio Stand, dus dan maar een '65" The Frame QLED 4K (2023)'
(QE65LS03BG) gekocht die wel op die stand passte. Omdat het geluid echt ongelooflijk afgrijselijk was, heb ik er een Q990C soundbar bij gekocht.
Aangezien de TV nu van 2023 is en niet van 2016 wou ik alles op elkaar afstemmen, en dus de Samsung remote ook de TV-Box van Telenet te laten leren, dus zappen op de Telenet TV-Box van op de Samsung remote. Daarvoor start er een wizard als je de HDMI kabel voor het eerst inplugt (heb nog niet gevonden hoe je die wizard later opnieuw oproept, dus kabel uit en kabel in start de wizard opnieuw), waar dat je dan een merk en model moet kiezen en dan een paar keer testen met "is de post nu veranderd"? Dit werkt nooit, no matter what ik kies.
Het geluid - dat werkt zoals zappen zou moeten werken: dat werkt met de Telenet remote, die van de TV én die van de Soundbar zelf.
Op de TV-Box sticker staat: "Humax 2008C-STB-TN". Als manufacturer kan ik wel "Humax" kiezen, maar als ik dan zoek naar "2008", "2008C", "STB", 'TN" zoek dan vind ik nooit "2008C-STB-TN". Er is wel een "TV-Box" als device, maar die werkt ook niet.
Telenet support via twitter wist er ook niet veel van, ze raden me aan van een thread op Netweters te maken - maar daar heb ik megaslechte ervaring mee met mensen die allemaal onwaarheden zitten te verkondigen. Dus probeer ik het hier
Iemand een idee met welk merk + model de Telenet TV-Box compatible is op The Frame van Samsung?
(foto's weggedaan: hier Imgur die wel op de juiste volgorde staan)