Hi
Ik kan niet posten of hun contacteren via de site?
Wie kent het mail adres van spaargids.be om hun te contacteren.
wie kent mail adres van spaargids.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 771 keer
- Bedankt: 324 keer
- Recent bedankt: 12 keer
De SG-moderator zit ook op dit forum.
Misschien meer succes op een reply wanneer je hier zijn/haar aandacht via een @Vaganzza trekt?
Je kan er trouwens niet posten voordat je eerste bericht door de moderator is goedgekeurd en dat kan een tijdje duren.
Misschien meer succes op een reply wanneer je hier zijn/haar aandacht via een @Vaganzza trekt?
Je kan er trouwens niet posten voordat je eerste bericht door de moderator is goedgekeurd en dat kan een tijdje duren.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 18 keer
- Recent bedankt: 1 keer
@Flippi
Heb op 8-12-23 een mail gestuurd nar die Vaganzza met de foutmeldingen.
Deze middag wilde ik testen op een andere pc en kreeg eerst een melding dat de site ofline is voor onderhoud.
Nu juist getest de site is terug online maar het forum is in onderhoud nog.
Heb op 8-12-23 een mail gestuurd nar die Vaganzza met de foutmeldingen.
Deze middag wilde ik testen op een andere pc en kreeg eerst een melding dat de site ofline is voor onderhoud.
Nu juist getest de site is terug online maar het forum is in onderhoud nog.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 771 keer
- Bedankt: 324 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Nee, het forum is ook terug beschikbaar (maar met verlies van een deel van haar "historiek" en daar wordt via mail geen correspondentie over gevoerd). 

Sol Invictus!