Heb sinds vrijdagavond problemen met Telenet TV app.
Stream wordt telkens onderbroken met "Geen verbinding - Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar..."
Moet dan telkens opnieuw inloggen via QR-code, wat ook meestal niet van de eerste keer lukt.
Zeer irritant. Nog iemand deze problemen en beter nog, iemand een oplossing hiervoor?
Telenet TV app - Geen verbinding
- silentkiller
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 98 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb zaterdag geprobeerd om de telenet tv app te installeren op een chromecast met google tv.
QR code scannen om in te loggen,security code van op het scherm overtypen in de browser -> Ook een foutmelding genre 'geen verbinding', ik weet niet meer exact de welke.
Ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb (ik denk app geforceerd gestopt en dan bij het inloggen voor annuleren gekozen), maar ik ben in de app geraakt zonder in te loggen. Je kan dan browsen in de app maar rechts boven staat ook nog een knop om in te loggen. Daar werkte het wel..
QR code scannen om in te loggen,security code van op het scherm overtypen in de browser -> Ook een foutmelding genre 'geen verbinding', ik weet niet meer exact de welke.
Ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb (ik denk app geforceerd gestopt en dan bij het inloggen voor annuleren gekozen), maar ik ben in de app geraakt zonder in te loggen. Je kan dan browsen in de app maar rechts boven staat ook nog een knop om in te loggen. Daar werkte het wel..
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 7 keer
Ja dat lukt me ook wel, maar als ik de app nadien terug opstart, moet ik me weer inloggen. En soms stopt de stream met de "geen verbinding" boodschap, moet er opnieuw ingelogd worden... op facebook is er blijkbaar een Telenet Support groep zag ik, en daar wordt hetzelfde gemeld, zal dus een algemeen probleem zijn met die app op Apple TV/Android TV. Via iPad zie ik geen problemen.silentkiller schreef: 04 dec 2023, 07:43 Ik heb zaterdag geprobeerd om de telenet tv app te installeren op een chromecast met google tv.
- silentkiller
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 98 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ahzo!
Vreemd, wij hebben gisteren heel de avond TV gekeken via de Telenet TV app op een Chromecast 4K met google tv, zowel opnames als live TV deden het prima
Vreemd, wij hebben gisteren heel de avond TV gekeken via de Telenet TV app op een Chromecast 4K met google tv, zowel opnames als live TV deden het prima