orange --> hey

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
criminala
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 8 keer

Bericht

In het kort :
- Bij orange hebben ze opeens de voice mail standaard aangezet , en die valt niet meer uit te schakelen (zie viewtopic.php?t=64640) .

Dus ik ben in de markt om over te stappen naar een andere provider .
Nu zie ik het aanbod van 10 euro per maand bij hey!telecom , en dat ziet er heel goed uit ? 20GB data en onbeperkt bellen , contract op elk moment op te zeggen .

Vragen waar jullie misschien een antwoord op kennen :
- Valt de voicemail bij hey!telecom WEL uit te schakelen ?
- Mijn wederhelft zit ook bij Orange en wij hebben dus zo'n network extender staan omdat wij anders geen bereik binnen hebben (https://business.orange.be/nl/mobiel/indoor-coverage) . Gaat hey!telecom (aangezien zij op orange netwerk zitten) , hier gebruik van kunnen maken zolang die orange range extender hier staat ?
- van hun website : "Mobiel internet
Wanneer je 80% en 100% van de in jouw abonnement voorziene data verbruikt hebt, zullen we je per SMS verwittigen. Daarna blijf je surfen tegen €0,01/MB tot je het bedrag van €50 bereikt hebt."
Is het bij hen (zoals bij orange) mogelijk om wanneer ik 100% verbruikt heb (god weet hoe) , gewoon de internetverbinding te stoppen en dus niet betalend verder te surfen ?
- "chat met ons!" functie op de website van heytelecom.be werkt niet . is dit een eerste waarschuwing om best niet naar die provider over te stappen ?
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 111 keer
Recent bedankt: 4 keer

Bericht

Ik ben sinds kort overgestapt en zat met dezelfde vragen en issues:

- voicemail: kun je niet uitzetten. Zelfde systeem als Orange.
Als er issues zijn: support is gewoon van Orange.

- limieten aanpassen naar 0 euro extra verbruik buiten de bundel als je erover gaat doen ze niet na meermaals aandringen ondanks dat het BIPT schrijft dat deze op vraag van de klant zouden moeten kunnen worden aangepast. Grote kans dat als je dit tot bij de ombudsman brengt dat iemand het dan wel voor je kan instellen zoals bij Orange wel kan.

- range extender werkt hier nog, ooit van Orange gekregen. Sinds het bellen ook via Wifi werkt is deze eigenlijk overbodig geworden.

- De Hey chat is een ramp. Je kunt het werkend krijgen zonder adblocker en dat soort restricties. Maar ze reageren traag. Je kunt via social media ook een bericht sturen.

Ik ben tevreden met de prijs van €10 en alles werkt prima.
bralm
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 7 keer

Bericht

Bedankt voor de info, zo te zien zijn er niet veel nadelen om van Hey naar Orange over te schakelen.

We hebben nog steeds een 3G extender, weet iemand hoelang die nog gaat blijven werken nu Orange plannen heeft om 3G uit te schakelen? Op de thuislocatie is enkel goede binnenhuisontvangst via Proximus (en MVNOs).
criminala
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 8 keer

Bericht

Na de voicemail die niet meer uit te schakelen valt , nu ook geen stop meer op data (ook niet de vraag of ook geen optie van wel/niet) nadat het surfvolume van uw pack is opgebruikt . Daarbovenop , mooi tarief van 0.5 euro per megabyte !

Ze zijn daar bij Orange wel erg klantonvriendelijke beslissingen aan het nemen vind ik .

Afbeelding
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 467 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bericht

criminala schreef: 22 feb 2024, 12:24Ze zijn daar bij Orange wel erg klantonvriendelijke beslissingen aan het nemen vind ik .
Ik ben hier dan weer wel blij mee, vroeger kon je gewoon niet meer op internet als je bundel was vervallen en wanneer je net voordien was vergeten te herladen, sta je daar ergens in het bos zonder internet...
Ze sturen je tijdig een SMS als je bundel data gaat vervallen en ik herlaad dan steeds zodat ik de resterende steeds kan meenemen naar de volgende maand.
En alle belwaarde pomp ik over naar m'n Playstation Wallet en daar betaal ik dan m'n games mee.
je répète.. Jean a de longues moustaches
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 76 keer
Recent bedankt: 8 keer

Bericht

Als je niet tevreden bent van ISP, verander dan?
Je hebt een vrije keuze
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 14 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bericht

Heb ook de aanvraag gedaan kom van mobile vikings naar hey omdat ik via webpromotie 5 euro minder betaal en meer gbs mobiel internet krijg
Hoe zit dat met de domiciliëring bij mobiel vikings? Wie zet die stop. Die wel al gedeactiveerd via mijn bank
Jeremy
Starter
Starter

Bericht

JIM Mobile is nog goedkoper: 0,01 euro / sms 0,08 euro / bellen 0,01 euro / MB data
(Proximus Netwerk)
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 71 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

Ja, 'k zie het al gebeuren als je per maand 10 GB verstookt. :think: