Ik zit nu bij youfone en heb daar 200 min./SMS en 12GB voor €10.
Ik kom hier ruim mee toe, maar voor op reis bijvoorbeeld is meer altijd wel mooi meegenomen. Ik zag nu dat Hey een dikke BF deal heeft maar youfone kondigt er ook eentje aan, dus ik wacht nog even met beslissen.
Ik heb jaren proximus gehad zonder gedoe.
Dan even naar edpnet mobiel en dat was verschrikkelijk. Wegvallen van signaal, heel traag overschakelen aan de landsgrenzen,...
Bij youfone is het weer zoals het was bij proximus en ik zou dat graag zo houden.
Hoe zijn de ervaringen bij jullie bij Hey?
Als die goed zijn ga ik overstag, het enige wat wel jammer zou zijn is dat de 'vriendendienst' van youfone dan weg valt, maar goed.
youfone -> Hey
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 482 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Ik weet dat ze op het orange netwerk zitten, maar qua bereik ben ik niet bang, het gaat mij eerder over de problemen die ik (en anderen als ik het juist hoor) ondervinden bij edpnet.
Is dat ook aanwezig bij hey!? De mensen die daar klant zijn, wat is jullie ongezouten mening?
Is dat ook aanwezig bij hey!? De mensen die daar klant zijn, wat is jullie ongezouten mening?
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 803 keer
- Bedankt: 527 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Buiten de initiële problemen (die voor een groot stuk mijn eigen schuld waren) bolt dat vlot. Enkel die 5g in Gent, da's een ramp. (zowel bij mij als m'n partner die bij Orange zit via haar werk)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 6 keer
Hier al 2 nummers zonder problemen bij hey!. Met deze actie gaan we daar een 3de nummer aan toevoegen (tegelijkertijd ook ons internet naar hey! brengen, dus bye bye Orange LOVE).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 482 keer
- Recent bedankt: 6 keer
We zijn wat verder.
2 van de 3 abonnementen werken zoals het hoort, maar bij het 3de nummer heeft ze de hele tijd problemen.
Geen verbinding, berichten (via allerhande apps) die niet, of dagen later, toekomen.
SMS die dubbel doorkomt,...
Helpdesk "heeft alles nagekeken" en weet niet wat er mis is.
Dat laatste nummer gaan we dus terug naar youfone verzetten.
Wie heeft er een vriendendienst-link? Dan gebruik ik die. (Geen idee of het gaat werken aangezien ik er nog geen 2 maand weg ben)
2 van de 3 abonnementen werken zoals het hoort, maar bij het 3de nummer heeft ze de hele tijd problemen.
Geen verbinding, berichten (via allerhande apps) die niet, of dagen later, toekomen.
SMS die dubbel doorkomt,...
Helpdesk "heeft alles nagekeken" en weet niet wat er mis is.
Dat laatste nummer gaan we dus terug naar youfone verzetten.
Wie heeft er een vriendendienst-link? Dan gebruik ik die. (Geen idee of het gaat werken aangezien ik er nog geen 2 maand weg ben)