Ik had vanmorgen een kwaliteitsprobleem bij een product dat gekocht werd bij Colruyt. (er kan overal iets mis gaan; dus dat is niet zo bijzonder).
Om dat te kunnen melden via hun formulier vragen ze naar :
- Gegevens zoals vervaldatum; inclusief lotnummer van het product
- Datum van aankoop, nummer van kasticket
Dus : altijd kasticketten tijdje bijhouden van Colruyt anders kan je een kwaliteitsprobleem niet eens gemeld krijgen via hun formulier. Bellen kan je wel nog altijd natuurlijk.
Gelukkig had ik het kasticket nog liggen.
Colruyt : wat je moet weten bij een klacht.
Forumregels
1. De gedragsregels zijn ook hier van toepassing. We verwachten van iedereen in de eerste plaats respect voor de andere users
2. Er zal hier veel minder moderatie gebeuren op inhoud, maar wel meer moderatie op users. Dit betekent concreet dat we discussies in principe niet zullen afsluiten, users die geen zin hebben om de discussie verder te zetten, worden aangemoedigd om zelf de discussie te stoppen / negeren. Dit kan tot iets fellere discussie leiden, maar altijd met respect voor de mede-users!
Daar tegenover staat dat we users kunnen de toegang ontnemen uit dit subforum indien ze het naar ons afwegen te bont maken. Dit kan tijdelijk, dan wel definitief zijn en dit zal zonder enige verantwoording gebeuren
3. Indien u liever de topics uit dit forum niet ziet in de lijst van nieuwe posts, wordt dan lid van de groep "Opt out maatschappelijke uitdagingen in new posts" via deze link: ucp.php?i=167
4. Dit subforum mag op geen enkele manier een platform worden voor militanten / om duidelijk politiek te voeren. Userbase is en blijft een onafhankelijk forum met een duidelijke focus op technische onderwerpen
1. De gedragsregels zijn ook hier van toepassing. We verwachten van iedereen in de eerste plaats respect voor de andere users
2. Er zal hier veel minder moderatie gebeuren op inhoud, maar wel meer moderatie op users. Dit betekent concreet dat we discussies in principe niet zullen afsluiten, users die geen zin hebben om de discussie verder te zetten, worden aangemoedigd om zelf de discussie te stoppen / negeren. Dit kan tot iets fellere discussie leiden, maar altijd met respect voor de mede-users!
Daar tegenover staat dat we users kunnen de toegang ontnemen uit dit subforum indien ze het naar ons afwegen te bont maken. Dit kan tijdelijk, dan wel definitief zijn en dit zal zonder enige verantwoording gebeuren
3. Indien u liever de topics uit dit forum niet ziet in de lijst van nieuwe posts, wordt dan lid van de groep "Opt out maatschappelijke uitdagingen in new posts" via deze link: ucp.php?i=167
4. Dit subforum mag op geen enkele manier een platform worden voor militanten / om duidelijk politiek te voeren. Userbase is en blijft een onafhankelijk forum met een duidelijke focus op technische onderwerpen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1632
- Lid geworden op: 20 aug 2015, 13:07
- Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
- Bedankt: 102 keer
Dat is het voordeel van digitale tickets. De winkel houdt ze bij voor u. Heb ik zo al kunnen gebruiken bij Colruyt maar ook bij Ikea. 10 jaar garantie op badkamermeubelen en na 7 jaar spiegeldeuren kunnen ruilen waarvan de spiegel begon te oxideren. Was ook enkel mogelijk met aankoopfactuur en die kon ik dank zij family card uit hun app downloaden.
-
- Premium Member
- Berichten: 642
- Lid geworden op: 03 feb 2012, 13:10
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 77 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Inderdaad, in het geval van de winkels van de ColruytGroup onder profile in de Xtra-app staan de elektronische versies van je kastickets.
Bij winkels waar dit niet mogelijk is én een kasticket op thermisch papier(degradeert relatief snel) bv ook je garantiebewijs is, best even scannen/fotograferen en op je favoriete cloudopslag bewaren.
Bij winkels waar dit niet mogelijk is én een kasticket op thermisch papier(degradeert relatief snel) bv ook je garantiebewijs is, best even scannen/fotograferen en op je favoriete cloudopslag bewaren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 954
- Lid geworden op: 26 jan 2011, 17:44
- Uitgedeelde bedankjes: 91 keer
- Bedankt: 71 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Sommige producenten hebben een eigen meldpunt voor consumentenproblemen waarbij het geen rol speelt waar of wanneer je de producten kocht, maar inderdaad, zonder ticket of backup ben je dikwijls de klos.
Modbreak:
Topics in maatschappelijke discussies die ouder zijn dan 2 maanden worden voortaan gesloten
Topics in maatschappelijke discussies die ouder zijn dan 2 maanden worden voortaan gesloten