Colruyt : wat je moet weten bij een klacht.

Niet-technische onderwerpen of technisch-gerelateerde onderwerpen waar maatschappelijk debat over bestaat. Lees de extra regels in de sticky, aub!
Forumregels
1. De gedragsregels zijn ook hier van toepassing. We verwachten van iedereen in de eerste plaats respect voor de andere users
2. Er zal hier veel minder moderatie gebeuren op inhoud, maar wel meer moderatie op users. Dit betekent concreet dat we discussies in principe niet zullen afsluiten, users die geen zin hebben om de discussie verder te zetten, worden aangemoedigd om zelf de discussie te stoppen / negeren. Dit kan tot iets fellere discussie leiden, maar altijd met respect voor de mede-users!
Daar tegenover staat dat we users kunnen de toegang ontnemen uit dit subforum indien ze het naar ons afwegen te bont maken. Dit kan tijdelijk, dan wel definitief zijn en dit zal zonder enige verantwoording gebeuren
3. Indien u liever de topics uit dit forum niet ziet in de lijst van nieuwe posts, wordt dan lid van de groep "Opt out maatschappelijke uitdagingen in new posts" via deze link: ucp.php?i=167
4. Dit subforum mag op geen enkele manier een platform worden voor militanten / om duidelijk politiek te voeren. Userbase is en blijft een onafhankelijk forum met een duidelijke focus op technische onderwerpen
Funfile
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 28 jan 2006, 10:00
Locatie: Kinrooi
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 24 keer

Bericht

Ik had vanmorgen een kwaliteitsprobleem bij een product dat gekocht werd bij Colruyt. (er kan overal iets mis gaan; dus dat is niet zo bijzonder).

Om dat te kunnen melden via hun formulier vragen ze naar :

- Gegevens zoals vervaldatum; inclusief lotnummer van het product
- Datum van aankoop, nummer van kasticket

Dus : altijd kasticketten tijdje bijhouden van Colruyt anders kan je een kwaliteitsprobleem niet eens gemeld krijgen via hun formulier. Bellen kan je wel nog altijd natuurlijk.

Gelukkig had ik het kasticket nog liggen.
Pluk de dag

Internet : Hoofdlocatie : Hey (Orange)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1632
Lid geworden op: 20 aug 2015, 13:07
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
Bedankt: 102 keer

Bericht

Dat is het voordeel van digitale tickets. De winkel houdt ze bij voor u. Heb ik zo al kunnen gebruiken bij Colruyt maar ook bij Ikea. 10 jaar garantie op badkamermeubelen en na 7 jaar spiegeldeuren kunnen ruilen waarvan de spiegel begon te oxideren. Was ook enkel mogelijk met aankoopfactuur en die kon ik dank zij family card uit hun app downloaden.
Gebruikersavatar
serialchiller
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 03 feb 2012, 13:10
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 77 keer
Recent bedankt: 3 keer

Bericht

Inderdaad, in het geval van de winkels van de ColruytGroup onder profile in de Xtra-app staan de elektronische versies van je kastickets.
Bij winkels waar dit niet mogelijk is én een kasticket op thermisch papier(degradeert relatief snel) bv ook je garantiebewijs is, best even scannen/fotograferen en op je favoriete cloudopslag bewaren.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 954
Lid geworden op: 26 jan 2011, 17:44
Uitgedeelde bedankjes: 91 keer
Bedankt: 71 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

Sommige producenten hebben een eigen meldpunt voor consumentenproblemen waarbij het geen rol speelt waar of wanneer je de producten kocht, maar inderdaad, zonder ticket of backup ben je dikwijls de klos.
Modbreak:
Topics in maatschappelijke discussies die ouder zijn dan 2 maanden worden voortaan gesloten