Data sim mobile vikings met TP link minimodem M7350 verbinden

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
inyasks
Starter
Starter

Bericht

Hallo,

Ik wil de TP link M7350 gebruiken met een data only simkaart van mobile vikings. Ik heb de simkaart kunnen ontgrendelen en de apn aangepast naar die van mobile vikings (internet.proximus.be)?
Echter blijft de tp link nu op “connecting” staan, als ik het via de app bekijk staat er ook “no service”

Ik kreeg van mobile vikings al een mailtje dat de simkaart goed geactiveerd is en er staat ook al effectief data op de simkaart. Hij lijkt gewoon niet te willen verbinden met de tp link

Iemand die weet wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt voor de hulp!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 12 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bericht

Ik zou eerst proberen die sim in een gsm te steke , kijk dan ook naar de apn op dat toestel en probeer dan weer met je mifi router'ke
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 871 keer
Bedankt: 3315 keer
Recent bedankt: 32 keer

Bericht

inyasks schreef: 18 okt 2023, 14:54 Ik heb de simkaart kunnen ontgrendelen en de apn aangepast naar die van mobile vikings (internet.proximus.be)?
Echter blijft de tp link nu op “connecting” staan, als ik het via de app bekijk staat er ook “no service”
Heb je ook gebruikersnaam (web) en paswoord (web) ingevuld?
Eventueel "inbelnummer" (*99#) invullen?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.57, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.