Hallo,
Ik heb ontdekt in de Goplay app dat live tv kijken met Chromecast functie nu ook mogelijk is.
Ik denk dat er velen nu hun tv abonnement gaan stopzetten omdat alle Vlaamse zenders nu live gratis te bekijken zijn.
Bron: Goplay app op Android smartphone
Goplay voegt live tv functie toe aan de app
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 233 keer
- Bedankt: 502 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Leuk dat het kan, maar ik zie mensen hierdoor hun abonnement niet massaal opzeggen.
Wat me héél hard stoort in de goplay app is dat wanneer je iets bekijkt uit de bib dat je telkens eerst de laatste aflevering voorgeschoteld krijgt. Ik ben zo beginnen kijken naar 'Grond' en heb zonder het te weten heel de laatste aflevering bekeken als eerste. Tot zover de goesting om de rest te bekijken...
Wat me héél hard stoort in de goplay app is dat wanneer je iets bekijkt uit de bib dat je telkens eerst de laatste aflevering voorgeschoteld krijgt. Ik ben zo beginnen kijken naar 'Grond' en heb zonder het te weten heel de laatste aflevering bekeken als eerste. Tot zover de goesting om de rest te bekijken...
-
- Pro Member
- Bedankt: 4 keer
Het is toch bizar dat de app van een zender die deels in handen is van een internetaanbieder zo belabberd is. Of ze doen het expres natuurlijk zodat niemand zijn tv opzegt. Maar full screen is niet echt full screen, chromecast ondersteuning heeft jaren geduurd, en je krijgt een waanzinnige hoeveelheid reclame op de gekste momenten.
(Ik kijk vtm programma’s graag terug via vtm go want daarbij de reclame maximaal 3 minuten bij ons. Heb eens een keertje iets herbekeken in de play app. Programma van 40 minuten 2 keer onderbroken door reclameblok van 8 minuten. Absurd.)
(Ik kijk vtm programma’s graag terug via vtm go want daarbij de reclame maximaal 3 minuten bij ons. Heb eens een keertje iets herbekeken in de play app. Programma van 40 minuten 2 keer onderbroken door reclameblok van 8 minuten. Absurd.)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 225 keer
Fixed.kippewit schreef: 14 sep 2023, 15:03 Het is toch bizar dat de app van een zender die deels in handen is van een internetaanbieder kabeltv aanbieder zo belabberd is.
Snap je het nu?
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Bron
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 233 keer
- Bedankt: 502 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Je kan dat toch gewoon doorspoelen? Ik heb het gisteren nog gedaan. OK er zijn 3 reclameblokken op een uur, maar de reclame is perfect door te spoelen, dus nog beter dan in VTMgo.kippewit schreef: 14 sep 2023, 15:03 Programma van 40 minuten 2 keer onderbroken door reclameblok van 8 minuten. Absurd.)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 133 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Wij kijken zeer regelmatig via de App op AndroidTV en op laptop via de website. Deze ervaringen deel ik toch niet.kippewit schreef: 14 sep 2023, 15:03 Het is toch bizar dat de app van een zender die deels in handen is van een internetaanbieder zo belabberd is. Of ze doen het expres natuurlijk zodat niemand zijn tv opzegt. Maar full screen is niet echt full screen, chromecast ondersteuning heeft jaren geduurd, en je krijgt een waanzinnige hoeveelheid reclame op de gekste momenten.
Ik zie geen probleem met full screen.
Reclameblokken heb ik op zich geen probleem mee als ze iets gratis aanbieden. Het zijn er meestal een 2-tal in één programma, die duren tussen 30s en pakweg 2m30s.
4 minuten heb ik nog niet gezien.