Op 4/7 Hey Telecom besteld, na m'n eigen abonnement gemigreerd te hebben van ons bedrijfsplan naar een pay&go. Twee dagen niks gehoord, dan eens contact opgenomen, bleek dat - omdat ik die sim niet geactiveerd had - ze die niet konden verhuizen. Ok, mijn fout. In orde gebracht, ze hadden het opnieuw in gang gezet.
Twee dagen niks... terug contact opgenomen op 6/7 - blijkbaar was er een staking bij het bedrijf dat de SIMkaarten verwerkt, maar dat was opgelost dus die kaart zou eerstdaags moeten toekomen. Indien niet vroegen ze van adhv case <nr> terug contact op te nemen.
Op 10/7 nog niets in de bus dus contact opgenomen. Verteld medewerker dat de SIM-aanvraag (na opnieuw doorsturen van de transfer request) niet was doorgestuurd naar de backend (grrrr).
13/7 krijg ik een telefoontje van hun uit om eens te polsen wat de status is van de activatie. Ik vermeld dat ik nog altijd geen SIM ontvangen heb. Persoon aan de lijn zegt dat ik een SIM kan halen bij een Orange winkel, en dan bellen op nr <x> met PIN <y>.
14/7 ga ik die halen (Orange medewerker valt uit de lucht maar geeft me uiteindelijk wel een sim mee) - ik bel dat nr, persoon aan de lijn valt evenzeer uit de lucht maar wilt dus wel de simkaart gebruiken... geeft een fout, case wordt doorgezet naar de backend.
Processie van Echternach.
Geen slecht woord over de bereidwilligheid van de medewerkers, maar 't is geen manier om nieuwe klanten te werven. Gelukkig bel ik *zeer* weinig, en heb ik een 2e sim waar voldoende data op zit dus heb ik wel geduld... maar na bijna 2 weken zou het wel fijn zijn dat het in orde geraakt