MV Global Data Pass

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
johann
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 26 keer

Bericht

Mobile Vikings introduceert een 'Global Data Pass'. 250 MB, 1 GB of 3 GB voor resp. 10, 15 of 25 euro, en telkens één maand geldig. Identiek voor abonnementen en prepaid.

Bruikbaar in een selectie van landen: Albanië, Australië, Brazilië, Canada, Egypte, De Faeröer Eilanden, India, Indonesië, Israël, Japan, Noord-Macedonië, Maleisië, Mexico, Noord-Montenegro, Marokko, Nieuw Zeeland, Rusland, Servië, Singapore, Zuid-Afrika, Zwitserland, Taiwan, Thailand, Tunesië, Turkije, U.S. Maagdeneilanden, Oekraïne en de Verenigde Staten.

Alle info: https://mobilevikings.be/nl/roaming/

Qua prijszetting vind ik dat best wel attractief, maar bij die landenkeuze stel ik me wel ernstige vragen. Het kan aan mij liggen, uiteraard, maar het zou me toch sterk lijken mochten Albanië, de Faeröer en Oekraïne op dit moment de meest populaire niet-EU reisbestemmingen zijn. In ieder geval ben ik blij dat Zwitserland in het lijstje staat.
bvhalst
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

Nogal prijzig in vergelijking met de verschillende esim aanbieders (vb Airalo of Ubigi)
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
Bedankt: 109 keer

Bericht

johann schreef: 29 jun 2023, 17:44 Qua prijszetting vind ik dat best wel attractief, maar bij die landenkeuze stel ik me wel ernstige vragen. Het kan aan mij liggen, uiteraard, maar het zou me toch sterk lijken mochten Albanië, de Faeröer en Oekraïne op dit moment de meest populaire niet-EU reisbestemmingen zijn. In ieder geval ben ik blij dat Zwitserland in het lijstje staat.
Goh, ik denk enerzijds dat ze ook rekening gehouden hem met waar ze goeie deals konden sluiten(Faeröer, is onderdeel van EU-land Denemarken zonder dat het zelf EU is) en zitten er in België ook bv. Oekrainse vluchtelingen(voornamelijk vrouwen en kinderen) en migranten uit Albanië. Ik kan me best inbeelden dat die tijdens de vakantie de familie bezoeken.

Dat Rusland er ook tussen zit, verbaast mij wel meer :bang: .