United Telecom - Internetenbellen niet bereikbaar geen internet

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer
Provider

Bericht

Hey,

Ik heb sinds vandaag 12u geen internet meer regio Diepenbeek. wel nog Sync maar een PPOE timeout en een connectie snelheid van 7mbit/xxkbits
Ik kan united telecom niet bereiken en als ik nog eens inlog op hun portal ziet dat eruit alsof het gehackt geweest is.. (rare topics erin active diensten zijn niet zichtbaar referenties naar docs die niet werken,,..)

Nu vroeg ik me af of andere mensen een soort gelijk probleem hebben met UT? en of iemand weet hoe ik een easyswitch id kan " vinden" ik heb mijn circuitid en wil eigenlijk gewoon liefst morgen overschakelen naar EDPNet ofzo.. met thuis werk gaat dit namelijk zeer pijnlijk zijn om lang zonder internet te zitten.

De buren langs me hebben wel nog internet...
@Joachim Zover ik weet is united telecom een reseller van EDPNet, zou het mogelijk zijn om met Circuit id snel om te schakelen?
Laatst gewijzigd door icekiller2k6 29 jun 2023, 09:23, in totaal 1 gewijzigd.
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Twitter: jslabbaert
Uitgedeelde bedankjes: 158 keer
Bedankt: 555 keer

Bericht

Bestel bij edpnet, zet je CID in de opmerking en stuur me jouw bestelnummer via pm, normaal ben je binnen enkele uren omgezet.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer
Provider

Bericht

Heb je een prive bericht gestuurd, wat heb blijkbaar enkel prive virtueel nummer welke niet aanvaard wordt als CID nr.

Toegevoegd na 3 uren 27 minuten 24 seconden:
Dit is denk ik de snelste omschakeling in de geschiedenis.... @Joachim bedankt voor de ondersteuning.

@others heeft iemand anders met UT ook issues...?
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: KrSi78
Uitgedeelde bedankjes: 310 keer
Bedankt: 202 keer
Provider
Te Koop forum

Bericht

icekiller2k6 schreef: 29 jun 2023, 09:24 Dit is denk ik de snelste omschakeling in de geschiedenis.... @Joachim bedankt voor de ondersteuning.
En dat is nu waar edpnet zich onderscheidt van andere providers.
Hopelijk blijft dat zo als ze onder de paraplu van Proximus (of een andere provider) zitten.
Computer(k)nul
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 282 keer
Bedankt: 537 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

Bericht

Ze zijn daar nog altijd even snel dan in 2011 toen ik van DXADSL door stopzetting een nieuwe ISP moest zoeken.
Bye, Maurice
https://on4bam.com