Hey,
Ik heb sinds vandaag 12u geen internet meer regio Diepenbeek. wel nog Sync maar een PPOE timeout en een connectie snelheid van 7mbit/xxkbits
Ik kan united telecom niet bereiken en als ik nog eens inlog op hun portal ziet dat eruit alsof het gehackt geweest is.. (rare topics erin active diensten zijn niet zichtbaar referenties naar docs die niet werken,,..)
Nu vroeg ik me af of andere mensen een soort gelijk probleem hebben met UT? en of iemand weet hoe ik een easyswitch id kan " vinden" ik heb mijn circuitid en wil eigenlijk gewoon liefst morgen overschakelen naar EDPNet ofzo.. met thuis werk gaat dit namelijk zeer pijnlijk zijn om lang zonder internet te zitten.
De buren langs me hebben wel nog internet...
@Joachim Zover ik weet is united telecom een reseller van EDPNet, zou het mogelijk zijn om met Circuit id snel om te schakelen?
United Telecom - Internetenbellen niet bereikbaar geen internet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Heb je een prive bericht gestuurd, wat heb blijkbaar enkel prive virtueel nummer welke niet aanvaard wordt als CID nr.
Toegevoegd na 3 uren 27 minuten 24 seconden:
Dit is denk ik de snelste omschakeling in de geschiedenis.... @Joachim bedankt voor de ondersteuning.
@others heeft iemand anders met UT ook issues...?
Toegevoegd na 3 uren 27 minuten 24 seconden:
Dit is denk ik de snelste omschakeling in de geschiedenis.... @Joachim bedankt voor de ondersteuning.
@others heeft iemand anders met UT ook issues...?
-
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 310 keer
- Bedankt: 202 keer
En dat is nu waar edpnet zich onderscheidt van andere providers.icekiller2k6 schreef: 29 jun 2023, 09:24 Dit is denk ik de snelste omschakeling in de geschiedenis.... @Joachim bedankt voor de ondersteuning.
Hopelijk blijft dat zo als ze onder de paraplu van Proximus (of een andere provider) zitten.
Computer(k)nul
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 282 keer
- Bedankt: 537 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Ze zijn daar nog altijd even snel dan in 2011 toen ik van DXADSL door stopzetting een nieuwe ISP moest zoeken.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com