Deze zomer ga ik weer 10 dagen kamperen in Nederland met mijn tienerdochters.
De camping heeft geen wifi, dus ik zou toch graag wat data ter beschikking hebben voor als ze weer op stap zijn, of voor ons als het slecht weer is of ‘s avonds.
We hebben elk een abonnement van youfone met 12 gb data, dus dat is al niet mis.
Ik ben eens gaan zoeken naar een sim voor in mijn flybox. Voorlopig vond ik als beste oplossing een extra abonnement bij youfone afsluiten aan €22 voor 40gb. In combinatie met de ‘vriendendienst’ zou me dit maar €2 kosten als ik binnen de maand opzeg.
De kleine prijs is leuk, maar als iemand een ruimere bundel tegen een aanvaardbare prijs kent hoor ik het graag.
10 dagen Nederland
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 10 keer
Als je een Vodafone prepaid Sim kunt vastkrijgen dan zijn er bundels van 14 euro voor 1 week onbeperkt internet. Via de Vodafone site kun je gratis simkaarten bestellen maar dan moet je wel een NL adres hebben. Bij de AH of een Vodafone winkel kun je ze ook kopen maar dan is het meestal voor 5 of 10 euro dat je dan als tegoed krijgt.
Zie:
https://www.vodafone.nl/abonnement/prepaid
En voor de bundels:
https://www.vodafone.nl/abonnement/prep ... id-bundels
Wij gaan dit gebruiken voor op vakantie. Kwestie van niet moeten te zien naar het verbruik
Sent from my iPhone using Tapatalk
Zie:
https://www.vodafone.nl/abonnement/prepaid
En voor de bundels:
https://www.vodafone.nl/abonnement/prep ... id-bundels
Wij gaan dit gebruiken voor op vakantie. Kwestie van niet moeten te zien naar het verbruik
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 480 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Het vingertje, het heeft lang geduurd…
Catan, cleopatra, qwix, keeropkeer,… en veel meer zijn allemaal mee en meer dan geliefd bij de dames, maar af en toe willen we wel eens stiltetijd.
Mocht je trouwens mijn initiele vraag juist gelezen hebben, dan zag je dat de data zelfs meer voor mij is, voor als de dames weer eens op stap willen. Ik geef hen daar alle tijd en vrijheid, maar dat maakt dat ik daar heel veel alleen zit, en ja, dan zit ik al eens op mijn tablet tijd te doden.
Catan, cleopatra, qwix, keeropkeer,… en veel meer zijn allemaal mee en meer dan geliefd bij de dames, maar af en toe willen we wel eens stiltetijd.
Mocht je trouwens mijn initiele vraag juist gelezen hebben, dan zag je dat de data zelfs meer voor mij is, voor als de dames weer eens op stap willen. Ik geef hen daar alle tijd en vrijheid, maar dat maakt dat ik daar heel veel alleen zit, en ja, dan zit ik al eens op mijn tablet tijd te doden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 151 keer
- Bedankt: 370 keer
- Recent bedankt: 1 keer
45 GB gratis
is te zien voor welke periode, anders stuur bericht
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 480 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Bedankt voor het aanbod! De periode is plots niet meer helemaal zeker, dus ik wacht nog even af.proximusboyke schreef: 25 jun 2023, 09:31 45 GB gratis
-------------------
Zijn er zo nog meer providers zoals vodafone die zo'n tijdelijke unlimited packs geven? Ik heb een heel goed contact met een Nederlander, dus een adres of zelfs CC zal geen probleem zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 151 keer
- Bedankt: 370 keer
- Recent bedankt: 1 keer
ge moet maar iets laten weten, we wonen blijkbaar nie ver van elkaar.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp